Danmark har høj prioritet på ferieudstillingen i Bella Center

Danmark er stadig et af danskerne foretrukne feriesteder, og på Ferie & Fritid i Bella sættes der derfor igen i år fokus på hjemlandet som rejsemål, når udstillingen afholdes den 20.- 22. januar 2012 i Bella Center.

Danmark er et land, der byder på masser af oplevelser, hvad enten det er by, natur, kultur, historie, gastronomi eller børneaktiviteter, der er fokus for ferien. Derfor præsenterer ferieudstillingen i Bella Center igen i 2012 et område dedikeret til Danmark og dets mange feriemuligheder.

På Danmarksområdet kan de besøgende få inspiration til deres næste danske feriedestination hos udstillere som Danske Kroer & Hoteller, Destination Bornholm, Nationalpark Thy, LEGO World og Saltum Strand Camping, der alle tidligere har deltaget på ferieudstillingen.

Der er også nye ansigter at finde på Danmarksområdet, blandt andre Turist – og Erhvervsforeningen Langeland, Maribo Turistbureau, TrygFonden, Samsø Feriehusudlejning og Sorø Erhvervs- og Turistråd / Oplev Sorø:

”Når man har så bred en palette af tilbud, som Sorø har, så bør man også bruge den, og derfor finder jeg vores deltagelse på publikumsmessen i Bella Center helt naturlig. Her kan vi komme i kontakt med rigtig mange besøgende og vi glæder os til at præsenterer dem for Sorø,” fortæller Turistchef for Sorø Erhvervs- og Turistråd / Oplev Sorø Jesper Nygaard.

Udover de mange Danmarksudstillere, byder området også på ”Smagen af Ferie” – et særligt område med madspecialiteter fra mindre danske fødevareproducenter. Dette område blev med succes introduceret for første gang i 2011 og har også i år et stort udvalg af delikatesser, som de besøgende kan prøvesmage og købe med hjem.

Følg Ferie & Fritid i Bella på Facebook

Turistchef for Sorø Erhvervs- og Turistråd / Oplev Sorø Jesper Nygaard, tlf. 51 22 12 38, e-mail: jesper@soroeturisme.dk,
Exhibition & Sales Group Manager Malina Hye, tlf. 32 47 23 02, e-mail: mhy@bellacenter.dk
Pressekonsulent Karin Rasmussen, tlf. 32 47 26 11, e-mail: kra@bellacenter.dk