Ferie & Fritid i Bella – platform for det personlige salg

Med sit fokus på at skabe en stærk face-to-face salgsplatform tiltrækker Ferie & Fritid i Bella flere danske rejsebureauer, der har personligt salg som grundsten i deres vækststrategi, når udstillingen åbner i Bella Center den 20. januar 2012.

For flere danske rejsebureauer er rådgivning og personligt salg et af de vigtigste elementer i vejen mod vækst og tilfredse kunder. De vælger derfor at udstille på den københavnske ferieudstilling, hvor udviklingen har udgangspunkt i at skabe en stærk face-to-face salgsplatform.

Sjællandske Top Tours er et af de rejsebureauer, der har opnået stor fremgang i form af personligt salg. Endnu er ikke én af deres rejser solgt på nettet:

”Hos Top Tours sælger vi ikke bare flybilletter og hotelværelser. Vi skræddersyer rejser og arbejder ud fra mottoet ”Fra rejsedrømme – til drømmerejser”, og det kræver en tæt dialog med og grundig vejledning af kunden, som kun kan lade sig gøre gennem personligt salg. Ferie & Fritid Bella giver os endnu en mulighed, udover i vores butikker og over telefonen, for at have denne vigtige personlige kontakt med kunderne,” udtaler Salgsdirektør, og den ene af de to ejere af Top Tours, Bjarne Lundahl.

Gitte Sørensen fra MyCruise bakker op og fortæller:

Selv om MyCruise hovedsageligt er et internetbaseret firma, så går vi stadig meget op i det personlige salg, da mange danskere endnu ikke har så stort et kendskab til krydstogtrejser og let bliver forvirrede over den noget sparsomme information på nettet. De har brug for vejledning, inspiration og anbefalinger for at turde springe ud i et køb af en krydstogtsrejse, og det glæder vi os til at kunne give dem, når vi deltager på ferieudstillingen i Bella Center.”

På Ferie & Fritid i Bella deltager desuden rejsebureauerne FDM travel, Store Verden og Nyati Rejser, som alle lægger stor vægt på personligt salg.

http://www.ferieibella.dk/                        Følg Ferie & Fritid i Bella på Facebook

Salgsdirektør og ejer Bjarne Lundahl, tlf. 28 35 65 95, e-mail: bjarne@toptours.dk

Gitte Sørensen, MyCruise, tlf. 70 22 59 59, e-mail: gs@mycruise.dk

Pressekonsulent Karin Rasmussen, tlf. 32 47 26 11, e-mail: kra@bellacenter.dk