Nye udstillere på Ferie & Fritid i Bella

Når den københavnske ferieudstilling, Ferie & Fritid i Bella, om få dage kan fejre sit 30 års jubilæum bliver det med opbakning fra mange nye udstillere. Udstillingen løber af stabelen den. 20. – 22. januar i Bella Center.

Ferie & Fritid i Bella ser frem til at åbne dørene til en udstilling med mange nye udstillere, når der i weekenden for 30. gang afholdes ferieudstilling i Bella Center.

Nogle af de udstillere, som for første gang er med på ferieudstillingen, er Dansk Studie Center, Duf Rejser, Dansk Gruppe Ferie, Tandrejser, Garmin, Hotel Alma og Spa, Levon Travel, Extra Divers Worldwide, Dan Europe Insurance Brokers, Viva Tours og krydstogt-ferie. De nye udstillere deltager især for at skabe synlighed og øget salg:

”90 procent af vores kunder kommer fra Sjælland, og med et besøgstal i 2011 på næsten 40.000 er udstillingen en oplagt platform til at få markedsført Viva Tours og styrket vores salg. Og vi har selvfølgelig stærke messetilbud med”, siger direktør Allan Strange.

Birgit Hoffmann fra krydstogt-ferie støtter op:

”Jeg besøgte udstillingen sidste år og kunne se, at vi, som udbyder af et stort antal forskellige krydstogtrejser, ville have god mulighed for at nå bredt ud og få spredt kendskabet både til os og til krydstogtrejser.”

Udstillingschef Malina Hye ser opbakningen som et tegn på, at Ferie & Fritid i Bella er på vej i den rigtige retning:

”Med det nye koncept på feriemessen imødekommer vi vore udstillere, der kommer igen år efter år, men også de nye udstillere. Hver udstiller vil eksponere sin virksomhed i en messe i messen, som understøtter deres markedsføring. Caféer og aktiviteter er på samme måde stemt af med hvert segment. Synergien mellem segmenterne er en styrke i messen, som giver udstillerne mulighed for at nå ud til ét specifikt, men også til et bredt publikum.”

Presseregistrering kan ske via dette link: http://ferie.bellacenter.dk/press.aspx

Direktør Allan Strange, tlf. 81 10 18 10, e-mail: allan@vivatours.dk

Ejer Birgit Hoffmann, tlf. +49 41 02 13 55, e-mail: info@krydstogt-ferie.dk

Exhibition & Sales Group Manager Malina Hye, tlf. 32 47 23 02, e-mail: mhy@bellacenter.dk