Danmarks dyreste tapet er en succes

Report this content

Tapetvirksomheden Nornir & Zilmer laver håndlavet tapet – herunder Danmarks og måske verdens dyreste tapet med ægte guld. Og siden åbningen for et par måneder siden, er det gået forrygende med salget.

Danmarks og måske verdens dyreste tapet laves i hånden hos virksomheden Nornir & Zilmer i Odder. Her arbejdes der både med traditionelle lasurteknikker (tynd maling i lag), belægning af bladguld og stramme moderne mønstre.

Nornir & Zilmer har kun eksisteret i et par måneder og har allerede bragende succes! Trods den vedvarende finanskrise, er der mange købere til de dyre produkter til væggen, når vi skal have indrettet boligen.

Heidi Zilmer, som står bag virksomhende, har ikke brugt mange ressourcer på at skabe opmærksomhed omkring produktet:

’’Indtil videre er kunderne kommet af sig selv. Enten har de set eksempler på vores produkter hos andre af vores kunder eller rygtet har simpelthen spredt sig. Men efterspørgsel har givet mig lyst til at nå ud til en bredere skare, ‘’ fortæller Heidi Zilmer.

Til enhver stil og smag

’’Håndlavet tapet tiltaler mange forskellige kundetyper, ‘’ forklarer Heidi. ’’Ikke mindst fordi de fleste gerne vil have noget i deres hjem, der er helt unikt for dem. Netop fordi det hele laves i hånden, kan vores tapeter nøjagtigt tilpasses den enkelte kundes stil og ønsker – lige fra det stramme og grafiske til det drømmende og poetiske udtryk’’.

Ikke kun for de rige

Heidi understreger også, at det ikke kun er de velhavende, som kan nyde godt af det håndlavede udtryk. Tapeterne kan være dyre, når de er baseret på bladguld osv. Men de fås også som malede paneler, der er mere overkommelig i pris. Og med håndlavet tapet kan udtrykket doseres efter behov – lige fra et enkelt panel til en hel væg. ’’Og et enkelt panel, der kan fungerer som et kunstværk på væggen, har de fleste danskere råd til, ‘’ slutter Heidi

I den kommende weekend er det muligt at se firmaets eksklusive produkter til væggen, når de er repræsenteret på Danmarks største boligmesse, Bolig i Forum, på Frederiksberg.

Bolig i Forum, 16. - 18. marts 2012

Tid: Fredag kl. 12-19, lørdag og søndag kl. 10-17

www.boligiforum.dk

For info om Bolig i Forum, kontakt venligst:

Ejer Heidi Zilmer, Nornir & Zilmer, hzilmer@gmail.com

Salgs- & projektleder Henriette Dybkær, Bolig i Forum, på 32 47 2083, hdy@forumcopenhagen.dk