Teqcycle går forrest i bæredygtige tech-løsninger

Report this content

Foxway er stolt af at præsentere Teqcycle, et banebrydende initiativ, der tilbyder højkvalitets brugte computere som et premium alternativ for en bæredygtig fremtid.

Efterspørgslen for bæredygtige IT-løsninger stiger. Når forbrugeren søger mere miljøvenlige muligheder, støder de ofte på forskellige udfordringer i deres søgen efter det perfekte valg. Teqcycle forstår disse udfordringer og stræber efter at tilbyde en løsning, som ikke kun afhjælper disse problemer, men også giver væsentlige fordele for forbrugerne.

Forbrugere står over for forvirring omkring forskellige bærbare computermodeller, begrænset tilgængelighed og kvalitetsproblemer. Korte garantier og visuel kvalitet skaber tvivl, mens efterspørgslen på miljøvenlig teknologi gør valget kompleks. Teqcycle-computere adresserer effektivt disse udfordringer. Vi sikrer konsekvent tilgængelighed, eliminerer forsyningskædeproblemer og garanterer topklasses ydeevne. Vores 3-års garanti skaber større tryghed. De repræsenterer toppen af kvalitet, udvalgt blandt verdens førende mærker, og opfylder alle krav til funktionalitet og tilgængelighed. Teqcycle-computere har en imponerende 97 % reduktion i CO2-udledning sammenlignet med helt nye bærbare computere. Ydeevne og visuelle udseende er som nye enheder.

- At bruge refurbished IT-udstyr er en effektiv udnyttelse af ressourcerne og bryder den lineære økonomi. Med Teqcycle kan virksomheder reducere elektronikaffald, minimere CO2-udledninger og træffe økonomisk fornuftige valg uden at gå på kompromis med kvalitet og tilgængelighed. Teqcycles omfattende fornyelsesproces skaber det, vi kalder 'Premium Quality - Good enough to make a difference' - bærbare computere, produkter, der lever op til forventningerne, til en konkurrencedygtig pris, med et reduceret miljømæssigt aftryk, siger Kent H. Jeppesen, præsident for Recommerce hos Foxway.

Foxway tager et betydeligt skridt fremad ved aktivt at involvere forhandlere i lanceringen af vores seneste product på markedet. Dette giver betydelige fordele for vores B2B-brugere og understreger vores dedikation til at gøre dette produkt let tilgængeligt via vores forhandlere. Efterspørgslen efter refurbished produkter stiger, da flere virksomheder efterhånden anerkender fordelene ved brugt teknologi. Mange virksomheder arbejder aktivt for at reducere emissioner og elektronikaffald, på en måde uden at sænke driftsstandarderne. Enhederne leveres af Foxway, en førende aktør inden for cirkulær teknologi. Dette vil være et skridt mod en mere bæredygtig fremtid for teknologien.

Besøg www.teqcycle.com for at finde ud af mere.

For medieforespørgsler eller yderligere information, kontakt venligst:
Emma Lindberg
Chief Marketing Officer

emma.lindberg@foxway.com

About Foxway

We’re pioneers in the tech industry, enabling a more circular way of using tech. With our vision of becoming the world's best as-a-service company enabling circular tech, Foxway has seamlessly empowered its customers to integrate environmental responsibility into their business operations. As a dynamic leader, we serve large organizations, the public sector, and consumer electronics resellers.

Headquartered in Sweden, we operate in eight European countries and serve customers worldwide. Founded in 2009, Foxway's rapid growth continues through strategic acquisitions, with an annual turnover exceeding SEK 7.6 billion. Driven by a dedicated team of 1,400+ professionals we are enabling circular tech for everyone.

Discover how Foxway can transform your organization with circular IT solutions at www.foxway.com.