Freetrailer Group A/S forlænger samarbejdet med SILVAN

Freetrailer Group A/S har netop forlænget samarbejdet med byggemarkedskæden Silvan A/S. Aftalen er flerårig, og den gælder både gratis trailere og el-ladcykler.

Freetrailer og SILVAN indgik i 2010 deres første samarbejdsaftale, og gennem de seneste 14 år er udlejningsporteføljen løbende blevet både udskiftet og forøget, så den i dag tæller mere end 590 trailere og el-ladcykler.

De to partner har netop forlænget samarbejdet og indgået en flerårig aftale, der er gældende for SILVANS 45 byggemarkeder fordelt over hele Danmark.

Innovativ partner

”SILVAN er en stærk og professionel partner, som vi er meget stolte over at have i vores portefølje. Derfor er det en rigtig god nyhed, at vi nu forlænger partnerskabet. Gennem det lange samarbejde har vi blandt andet introduceret vores cykelkoncept, der giver SILVANS kunder en bæredygtig løsning at transportere varer hjem på”, siger Freetrailer Group CEO Nicolai Frisch Erichsen.

Denne fortsatte samarbejdsaftale understreger begge partners engagement i innovation og bæredygtighed, samt deres fælles ambition om at tilbyde effektive og miljøvenlige transportløsninger til kunderne.

For yderligere information om Freetrailer Group A/S, kontakt venligst:

Nicolai Frisch Erichsen, CEO, Freetrailer
E-mail: Nicolai.frisch@freetrailer.com

Gladsaxe Møllevej 67-69 – 2860 Søborg – CVR-nr.: 28891938

Freetrailer Group er en dansk teknologivirksomhed, hvis mission er at gøre det nemt at booke og låne en trailer gratis via en deleøkonomisk IT-platform.
Med en 100% selvbetjeningsløsning via Freetrailer Appen og den elektroniske lås, opnår Freetrailers partnere og deres kunder maksimal fleksibilitet. I dag har appen over 500.000 aktive brugere årligt.

+150 samarbejdspartnere
+1.220 afhentningssteder
+4.860 trailere
+1.270.000 udlejninger

Freetrailer Group står i dag med et skalerbart forretningskoncept, der bygger på en innovativ IT-platform med et globalt potentiale. Freetrailer Group A/S blev børsnoteret på Spotlight Stock Market i 2018.

Hurtige fakta

Freetrailer Group A/S har netop forlænget partnerskabet med byggemarkedskæden Silvan A/S. Aftalen er flerårig, og den gælder både gratis trailere og el-ladcykler
Tweet dette

Citater