Freetrailer Group A/S indgår ny rammeaftale med Norske Hagelandgruppen AS

Freetrailer Group A/S har netop indgået en fireårig rammeaftale med havecenterkæden, Hageland.

Freetrailer Group A/S udvider aktivitetsniveauet i Norge. Selskabet har netop indgået en fireårig rammeaftale med den landsdækkende havecenterkæde, Hageland, der består af 104 butikker. Aftalen betyder, at de enkelte centre i kæden på individuelt plan kan indgå separate aftaler med Freetrailer.

”Det her er en fantastisk mulighed for os til at udvide konceptet over hele Norge til gavn for de mange tusinde kunder, der hver dag besøger et Hageland-center. Aftalen betyder, at hvert enkelt center kan lave deres egen aftale med os, og det er glædeligt, at vi i den forbindelse er blevet inviteret med til deres interne indkøbsmesse i september, hvor alle indkøbere og varehuschefer deltager”, siger Lars Kronqvist, der er Country Manager for Freetrailer i Norge.

”Aftalen med Freetrailer og det deleøkonomiske aspekt, der ligger i den, passer utrolig godt ind i Hagelands grønne profil. Samtidig giver vi vores kunder mulighed for lettere at få fragtet varerne hjem, som de har købt i et af vores centre. De to elementer gør i samspil, at vi er rigtig glade for den fireårige aftale, vi nu har indgået med Freetrailer, og vi glæder og til samarbejdet, siger Øyvind Krohn, der er CEO i Hagelandgruppen AS.

For yderligere information om Freetrailer Group A/S kontakt venligst:

Philip Filipsen, CEO

E-mail: pf@freetrailer.com

Freetrailer Group er en dansk teknologivirksomhed, hvis mission er at gøre det nemt at booke og låne en trailer gratis via en deleøkonomisk it-platform.

Med en 100% selvbetjeningsløsning via Freetrailer Appen og den elektroniske lås gives Freetrailers Partnere og deres kunder fuld fleksibilitet og i dag har mere end 5 millioner personer gjort brug af Freetrailers service.

+60 samarbejdspartnere

+500 afhentningssteder

+2.800 trailere

+770.000 udlejninger

Freetrailer Group står i dag med et skalerbart forretningskoncept, der bygger på en innovativ it-platform med et globalt potentiale. Freetrailer Group A/S blev børsnoteret på Spotlight Stock Market i 2018.