Freetrailer Group A/S og Føtex indleder nyt samarbejde

Freetrailer Group og dagligvarekæden Føtex indleder et nyt samarbejde, som betyder at Freetrailers service bliver stillet til rådighed i et udvalg af kædens mere end 100 varehuse.

Freetrailer Group har indgået en ny samarbejdsaftale med den succesfulde dagligvarekæde Føtex, om at stille Freetrailer konceptet til rådighed for kædens kunder. I første omgang bliver det varehusene i Haderslev og Fredericia, som kommer til at tilbyde gratis trailere til deres kunder, hvorefter der vil blive kigget på at rulle selvbetjeningskonceptet ud til yderligere varehuse.

Philip Filipsen, Group CEO i Freetrailer glæder sig over det nye samarbejde, som passer perfekt ind i Freetailers udbredelse.

”Jeg er både glad og stolt over det indgåede samarbejde med Føtex, som er med til at markedsføre Føtex i lokalområdet og give Føtex’ kunder en 100% selvbetjent transportløsning. Vi taler her om et fantastisk varehus og et meget stærkt brand, som vi kan tilføje til vores forretning. Blandt Føtex’s mere end 100 lokationer i Danmark er der flere af stederne, hvor Freetrailer ikke er repræsenteret i dag, så nu får vi en endnu bedre Freetrailer-dækning i Danmark,” udtaler Philip Filipsen.

For yderligere information om Freetrailer Group A/S kontakt venligst:

Philip Filipsen, Group CEO

E-mail: pf@freetrailer.com

Freetrailer Group er en dansk teknologivirksomhed med det formål at gøre det nemt at booke og låne en trailer gratis via en deleøkonomisk it-platform.

Med en 100% selvbetjeningsløsning via app og elektronisk lås gives der fuld fleksibilitet til partnerne og deres kunder, og i dag har mere end 3,5 millioner personer gjort brug af Freetrailers service.

+50 samarbejdspartnere

+300 afhentningssteder

+1700 trailere

Freetrailer Group står i dag med et skalerbart forretningskoncept, der bygger på en innovativ it-platform med et globalt potentiale. Freetrailer Group A/S blev børsnoteret på Spotlight Stock Market i 2018.