Freetrailer Group og Elgiganten udvider succesfuldt samarbejde til Sverige

Freetrailer Group A/S og Elgiganten i Sverige har indgået en ny partneraftale, hvor Freetrailer skal levere 115 trailere til Elgigantens svenske varehuse. Efterfølgende vil antallet af trailere være 215 hos Elgiganten i Danmark og Sverige.

Freetrailer Group og Elgiganten i Danmark har haft et succesfuldt samarbejde siden 2018, og det udbygges nu med levering af 115 trailere til 41 butikker hos Elgiganten i Sverige. I tillæg er Elgiganten repræsenteret ved en række Franchise butikker på det svenske marked, som også vil få tilbudt Freetrailers service til kundernes transportbehov. Trailerne vil blive leveret i marts måned 2022, hvorefter Elgiganten vil have 215 trailere på det danske og svenske marked.

"Hos Elgiganten har vi et stort og varieret produktudbud, og vi ønsker samtidigt at give kunderne den bedste service og en god kundeoplevelse. Freetrailers selvbetjeningsløsning understøtter denne målsætning og er et fantastisk supplement. Med Freetrailers service tilbyder vi vores kunder en nem, simpel og fleksibel transportløsning, når behovet opstår, og selvbetjeningskonceptet sikrer, at vi stadig kan bruge vores ressourcer på at betjene kunderne inde i butikken”, siger Niclas Eriksson, VD hos Elgiganten Sverige.

Johan Wijkander, Country Manager Sverige, glæder sig over, at Elgiganten i Sverige har besluttet at benytte Freetrailer som deres partner på trailerudlån.

"Det glæder mig meget, at Elgiganten også har besluttet at indgå en samarbejdsaftale med Freetrailer i Sverige. Vi oplever at efterspørgslen efter vores koncept og service er kraftigt stigende på det svenske marked, og mange kunder må gå forgæves, så samarbejdet med Elgiganten betyder, at vi kan øge vores dækning på dette marked med 15%. Elgiganten er en meget vigtig partner for Freetrailer i hele Skandinavien med deres store udbredelse og stærke brand," udtaler Johan Wijkander.

For yderligere information om Freetrailer Group A/S kontakt venligst:

Philip Filipsen, CEO

E-mail: pf@freetrailer.com

Freetrailer Group er en dansk teknologivirksomhed, hvis mission er at gøre det nemt at booke og låne en trailer gratis via en deleøkonomisk it-platform.

Med en 100% selvbetjeningsløsning via Freetrailer Appen og den elektroniske lås gives Freetrailers Partnere og deres kunder fuld fleksibilitet og i dag har mere end 4 millioner personer gjort brug af Freetrailers service.

+60 samarbejdspartnere

+500 afhentningssteder

+2.500 trailere

+700.000 udlejninger

Freetrailer Group står i dag med et skalerbart forretningskoncept, der bygger på en innovativ it-platform med et globalt potentiale. Freetrailer Group A/S blev børsnoteret på Spotlight Stock Market i 2018.