Freetrailer udvider til Holland

Holland har været på planen i et stykke tid på grund af markedets modenhed inden for udlejning af trailere. Freetrailer er klar til at eskalere operationelt, og området i og omkring Amsterdam er blevet valgt som vores fokus, når vi er klar med vores koncept til vores partnere og slutbrugere i 1. kvartal 2025.

I 9 år var Christian Tepper ejer af det næststørste trailerudlejningsfirma i Holland og Belgien. Han medbringer en iværksættertankegang og et indgående kendskab til branchen.

"Jeg er begejstret for at få muligheden for at være en del af den strategiske ekspansion for Freetrailer i Holland. Jeg ser et stort potentiale for Freetrailer på markedet", Christian Tepper.

Freetrailer Group A/S fejrede sit 20-års jubilæum i 2024. I 2008 åbnede vi i Sverige, i 2016 lancerede vi Norge, og i 2019 blev Tyskland føjet til vores voksende familie.

Nicolai Frisch, CEO hos Freetrailer Groups A/S tilføjer:

"Jeg er meget glad for at byde velkommen til Christian, som har et godt kulturelt match med et digitalt mindset, forståelse for deleøkonomi, vigtigheden af bæredygtighed og ens forretningsværdier. Vores IT-platform understøtter os i at gøre vores forretning skalerbar, hvilket gør det muligt for os at udvide til Holland og fortsætte vores vækstrejse. Vi ser stadig store muligheder for at fortsætte ekspansionen med vores full-service koncept med nemme bookinger via vores app, gratis trailerudlejning og samtidig drage fordel af deleøkonomi og bæredygtighed."

For yderligere information om Freetrailer Group A/S kontakt venligst:

Nicolai Frisch Erichsen, Group CEO
E-mail: nicolai.frisch@freetrailer.com

Freetrailer Group er en dansk teknologivirksomhed, hvis mission er at gøre det nemt at booke og låne en trailer gratis via en deleøkonomisk IT-platform. Med en 100 procent selvbetjeningsløsning via Freetrailer Appen og den elektroniske lås gives Freetrailers Partnere og deres kunder fuld fleksibilitet, og i dag har mere end fem millioner personer gjort brug af Freetrailers service.

+125 samarbejdspartnere
+1.100 afhentningssteder
+4.500 trailere
+1.050.000 udlejninger

Freetrailer Group står i dag med et skalerbart forretningskoncept, der bygger på en innovativ IT-platform med et globalt potentiale. Freetrailer Group A/S blev børsnoteret på Spotlight Stock Market i 2018.

Hurtige fakta

Freetrailer udvider til Holland. Freetrailer Group A/S indgår partnerskab med Christian Tepper, som har en stærk digital tankegang og mange års erfaring fra branchen. Christian vil stå i spidsen for vores ambitioner i Holland som Sales Manager.
Tweet dette

Citater