• Freetrailer/

Indberetning af ledende medarbejderes og disses nærtståendes transaktioner i Freetrailer Group A/S

Bestyrelsesformand Thomas Zeihlund har erhvervet 40.000 aktier i Freetrailer gennem sit selskab, Riverhorse ApS.

Freetrailer Group A/S meddeler i dag, at bestyrelsesformand Thomas Zeihlund har foretaget en betydelig investering i selskabets aktier.

"Jeg har fulgt Freetrailers udvikling tæt de seneste år, men efter min nylige tiltrædelse som bestyrelsesformand har jeg også fået indsigt i en spændende virksomhed med et stærkt ledelsesteam. Freetrailer har det seneste år øget væksten markant med sund økonomi gennem flere nyskabende initiativer og vigtige partnerskaber i både Danmark, Tyskland, Sverige og Norge. Jeg tror på, at Freetrailer Group går en meget spændende fremtid i møde, og derfor har jeg valgt at købe aktier i selskabet," udtaler Thomas Zeihlund.

Fremadrettet vil Freetrailer offentliggøre transaktioner, hvor ledende medarbejdere, bestyrelsesmedlemmer eller deres nærtstående køber eller sælger aktier i selskabet for et samlet beløb, der overstiger 20.000 euro.

For yderligere information om Freetrailer Group A/S kontakt venligst:
Nicolai Frisch Erichsen, Group CEO
E-mail: nicolai.frisch@freetrailer.com

Freetrailer Group er en dansk teknologivirksomhed, hvis mission er at gøre det nemt at booke og låne en trailer gratis via en deleøkonomisk IT-platform. Med en 100 procent selvbetjeningsløsning via Freetrailer Appen og den elektroniske lås gives Freetrailers Partnere og deres kunder fuld fleksibilitet, og i dag har mere end fem millioner personer gjort brug af Freetrailers service.

+ 125 samarbejdspartnere
+ 1.100 afhentningssteder
+ 4.450 trailere
+ 1.000.000 udlejninger

Freetrailer Group står i dag med et skalerbart forretningskoncept, der bygger på en innovativ IT-platform med et globalt potentiale. Freetrailer Group A/S blev børsnoteret på Spotlight Stock Market i 2018.

Hurtige fakta

Tweet dette

Citater

Jeg har fulgt Freetrailers udvikling tæt de seneste år, men efter min nylige tiltrædelse som bestyrelsesformand har jeg også fået indsigt i en spændende virksomhed med et stærkt ledelsesteam. Freetrailer har det seneste år øget væksten markant med sund økonomi gennem flere nyskabende initiativer og vigtige partnerskaber i både Danmark, Tyskland, Sverige og Norge. Jeg tror på, at Freetrailer Group går en meget spændende fremtid i møde, og derfor har jeg valgt at købe aktier i selskabet.
Thomas Zeihlund, bestyrelsesformand, Freetrailer Group A/S