Nicolai Frisch Erichsen valgt til permanent CEO

Nicolai Frisch Erichsen, der siden januar måned har fungeret som interim CEO for Freetrailer Group A/S, er valgt til permanent CEO. Han træder samtidig ud af bestyrelsen til den kommende generalforsamling.

Den deleøkonomiske virksomhed, Freetrailer Group A/S kan i dag meddele, at bestyrelsen har valgt Nicolai Frisch Erichsen som permanent CEO for virksomheden.

Nicolai Frisch Erichsen har siden januar måned i år fungeret som selskabets interim CEO, og beslutningen er truffet efter en grundig evaluering af Nicolais præstationer og hans lederskab de seneste måneder.

Den nyvalgte CEO har mere end 20 års erfaring inden for ledelse, strategi og forretningsudvikling og har tidligere haft ledende roller i både store og små virksomheder. Nicolai Frisch er i perioden som interim CEO i gangsat en transformation af Freetrailer, der skal styrke selskabets markedsposition i Danmark, Norge, Sverige og Tyskland samt gøre Freetrailer skalerbart til Freetrailers fremtidige vækst.

"Nicolai har det, der skal til for at sikre fortsat vækst i Freetrailer. I løbet af hans første 100 dage i direktørstolen har han fået store strategiske partnerskaber i hus, og samtidig har han arbejdet hårdt og målrettet med at udvikle organisationen. Han er i det hele taget utrolig procesorienteret, og vi er sikre på, at han vil fortsætte med at lede virksomheden på en måde, der vil føre til yderligere succes og vækst," fortæller Allan Sønderskov Darré, der er bestyrelsesformand i Freetrailer Group.

"Jeg er glad for den tillid, som bestyrelsen viser mig i dag. Jeg brænder virkelig meget for at rykke Freetrailers deleøkonomiske koncept til næste niveau og videre ud i Europa. Med de vækstpotentialer vi ser på centrale markeder, er jeg sikker på at vi i de kommende år vil skabe fantastiske resultater til glæde for både kunder, samarbejdspartnere og aktionærer,” udtaller Nicolai Frisch Erichsen.

Freetrailer annoncerer samtidig, at Nicolai Frisch Erichsen med udnævnelsen træder ud af bestyrelsen til selskabets kommende generalforsamling.

---

Denne information er information som Freetrailer har pligt til at offentliggøre i henhold til EU’s forordning om markedsmisbrug (EU nr. 596/2014). Informationen blev leveret til offentliggørelse via den angivne kontaktpersons repræsentant 11-02-2023 15:14 CET.

For yderligere information om Freetrailer Group A/S kontakt venligst:

Nicolai Frisch Erichsen, Group CEO
E-mail: nicolai.frisch@freetrailer.com

Freetrailer blev grundlagt i 2004 som en deleøkonomisk platform, der gør det nemt for forbrugeren at leje en trailer. Takket være den brugervenlige app kan forbrugeren selv stå for sin trailerleje.

+75 samarbejdspartnere
+700 afhentningssteder
+3.000 trailere
+800.000 udlejninger

Freetrailer Group står i dag med et skalerbart forretningskoncept, der bygger på en innovativ it-platform med et globalt potentiale. Freetrailer Group A/S blev børsnoteret på Spotlight Stock Market i 2018.

Hurtige fakta

Tweet dette

Citater

Nicolai har det, der skal til for at sikre fortsat vækst i Freetrailer. I løbet af hans første 100 dage i direktørstolen har han fået store strategiske partnerskaber i hus, og samtidig har han arbejdet hårdt og målrettet med at udvikle organisationen. Han er i det hele taget utrolig procesorienteret, og vi er sikre på, at han vil fortsætte med at lede virksomheden på en måde, der vil føre til yderligere succes og vækst.
Allan Sønderskov Darré, bestyrelsesformand i Freetrailer Group
Jeg er glad for den tillid, som bestyrelsen viser mig i dag. Jeg brænder virkelig meget for at rykke Freetrailers deleøkonomiske koncept til næste niveau og videre ud i Europa. Med de vækstpotentialer vi ser på centrale markeder, er jeg sikker på at vi i de kommende år vil skabe fantastiske resultater til glæde for både kunder, samarbejdspartnere og aktionærer.
Nicolai Frisch Erichsen, Group CEO i Freetrailer Group