Flow Sensor Type 200, 210 og 230

Huba Control har udvidet sit sortiment af flowsensorer, og de leveres nu med spænding, strøm og frekvens udgangssignal. De tre sensorer, type 200, type 210 og type 230 er baseret på Karman's hvirvelstrøms princip, hvor forekomsten af hvirvler i et område med en bestemt mekanisk udformning er ligefrem proportional med flowhastigheden.

Sensorerne kan måle flowhastigheder på flydende medier fra 0,9 l/min til 150 liter/min og fås til DN8, DN10, DN15, DN20 og DN25 installationer inkl. en række fittings. Da sensorerne ikke har bevægelige dele, påvirkes de ikke af faste partikler i mediet, og de er ligeledes karakteriseret ved minimalt tryktab og høj nøjagtighed. Flowmålerne fås med eller uden temperaturmåling.

Fordele ved Huba flowmålere:

- Stor nøjagtighed til lave priser

- Måleelement ufølsomt overfor faste partikler

- Fremragende mediebestandighed

- Medietemperaturer op til 125° C

- Fremragende EMC karakteristik

- Direkte temperaturmåling af mediet

- IP65 tæthedsklasse

- Alt-i-én flowsensor inkl. hvirvelstrømskammer

Type 230

Flowsensoren type 230 fra Huba Control er et OEM produkt til måling på flydende medier, og med indbygget temperaturmåling garanterer sensoren en høj standard inden for flowmåling.

Type 230 kan leveres med mange forskellige analoge eller frekvens udgangssignaler. Det robuste, zinkfri, røde messinghus er ikke bare funktionelt, men tilbyder ekstra synlighed i installationen. Sensorelementet er helt indkapslet, hvilket sikrer både mediebestandighed, samt lang levetid og langtidsstabile målinger. Flowmåleren fås med PT1000 temperaturføler.

Type 230 flowmåleren kan fås med 4 nominelle diametre fra DN10-DN25 for måling af flow fra 1,8 til 150 l/min. Den hvirvelstrøms baserede flowsensor er karakteriseret ved stor nøjagtighed, fremragende EMC-egenskaber, minimalt tryktab og universelle anvendelsesmuligheder i et stort temperaturområde. Med flere forskellige muligheder for rørtilslutning er det nemt at montere flowmåleren i de fleste anlæg.

230 flowmåleren er godkendt for drikkevandsinstallationer i henhold til KTW, W270 og WRAS.

Type 210

Flowsensoren type 210 fra Huba Control er et OEM produkt til måling på flydende medier, og med indbygget temperaturmåling garanterer sensoren en høj standard inden for flowmåling.

Type 210 er en opgraderet udgave af type 200 og kan leveres med mange forskellige analoge eller frekvensudgangssignaler.

Flowmålingen er baseret på hvirvelstrøms princippet, og sensorelementet er helt indkapslet hvilket sikrer både mediebestandighed samt lang levetid og langtidsstabile målinger. Flowmåleren fås med PT1000 temperaturføler.

Type 210 flowmåleren kan fås med 5 nominelle diametre fra DN8-DN25 for måling af flow fra 0,9 til 150 l/min.

Flowmåleren er karakteriseret ved stor nøjagtighed, fremragende EMC-egenskaber, minimalt tryktab og universelle anvendelsesmuligheder i et stort temperaturområde. Med flere forskellige muligheder for rørtilslutning er det nemt at montere flowmåleren i de fleste anlæg, og flowmåleren er godkendt til drikkevandsinstallationer.

Type 200

Flowsensoren type 200 fra Huba Control er en OEM-type til måling på flydende medier, og med indbygget temperaturmåling garanterer sensoren en høj standard inden for flowmåling.

Flowmålingen er baseret på hvirvelstrøms princippet, og sensorelementet er helt indkapslet hvilket sikrer både mediebestandighed samt lang levetid og langtidsstabile målinger. Flowmåleren fås med PT1000 eller NTC temperaturføler.

Type 200 flowmåleren kan fås med 5 nominelle diametre fra DN8-DN25 for måling af flow fra 0,9 til 150 l/min.

Flowmåleren er karakteriseret ved stor nøjagtighed, fremragende EMC-egenskaber, minimalt tryktab og universelle anvendelsesmuligheder i et stort temperaturområde. Med flere forskellige muligheder for rørtilslutning er det nemt at montere flowmåleren i de fleste anlæg.

Foto kan downloades her:

Kontakt Jane Fiala hos Hans Buch A/S for yderligere information.

Tlf.: 43 68 51 97, jfa@hansbuch.dk