Mikael Thinghuus til bestyrelsen i Sanita Footwear A/S

Tidligere ECCO direktør Mikael Thinghuus er udpeget som nyt medlem af bestyrelsen af Sanita Footwear. Sanita Footwear omfatter bl.a. produktionen af den originale kvalitetstræsko samt varemærkerne Ambre, Jaco og Bundgaard.

Formand for bestyrelsen Carl Aage Nielsen byder Mikael Thinghuus velkommen: ”Udover hans årelange erfaring fra skoindustrien tilfører Mikael ledelseserfaring fra sine 25 år i nogle af Danmarks førende virksomheder. Mikael Thinghuus er i dag administrerende direktør for møbelkæden Iddesign, som er ejer af Idemøbler og ILVA.

Billedtekst, mikael_thinghuus.jpg:
Mikael Thinghuus, bestyrelsesmedlem i Sanita Footwear A/S.

Yderligere oplysninger:
Kontakt venligst CEO Claus Thomsen på telefon 96 60 53 00.

Om Sanita Footwear A/S
Som en af Danmarks ældste og største skoproducenter udvikler Sanita Footwear trendy, komfortabel og kommerciel skomode til hele familien – og til det meste af verden. Virksomheden er funderet på mere end 100 års håndværksmæssig knowhow og har en indgående mode- og markedsforståelse, hvor markedet følges tæt for at sikre en bred palette af attraktive og relevante brands.

Sanita Footwear A/S
HI-Park 301