Nye ejere og ny ledelse på TSM

Marketingbureauet TSM A/S som siden 2005 har været ejet af Kleinberg Holding, er pr. 1. juli 2010 overtaget af Bo Bauerfeind og Dorte Haugaard Andersen og investeringsselskabet Dacapo Invest A/S.

Bo Bauerfeind og Dorte Haugaard Andersen overtager også den daglige ledelse af TSM A/S, hvor Bo Bauerfeind har det overordnede ansvar for virksomheden og Dorte Haugaard Andersen har ansvaret for salg og markedsføring. Bo og Dorte har begge en baggrund fra outsourcing af it-ydelser, senest i Gazelle-virksomheden Elan IT, hvor de begge har haft ledende stillinger.

Markedsledende marketingafdeling
TSM er Nordens førende inden for marketing på outsourcing-basis og visionen hos den nye ledelse er klar. TSM skal være markedsledende inden for outsourcing af marketing - og på sigt også andre ydelser som fx HR management og lignende.

”TSMs koncept er enkelt. Vi fungerer som din eksterne marketingpartner og tilpasser os løbende den kapacitet og de kompetencer, du har brug for. Det giver dig alle fordelene ved en stor marketingafdeling, samtidig med, at du slipper for store faste omkostninger, fejlansættelser, sygedage, spildtid og tung administration,” fortæller Bo Bauerfeind, der har en baggrund inden for Finans, ressource management og outsourcing af it- og konsulentydelser.

Dorte Haugaard Andersen har arbejdet med resultatorienteret salg og markedsføring i mere end 25 år og er således også en af drivkræfterne bag bl.a. Elan ITs vækst på det danske marked. ”TSM har en betydende rolle i markedet, men der er et stort potentiale for vækst, som jeg ser frem til at være med til at udvikle”, siger Dorte Haugaard Andersen.

Fotos kan downloades her: