Opdatering af OpenScape Office og HiPath 3000 forbedrer mobilitet, samarbejde og effektivitet

I de seneste versioner af Siemens Enterprise Communications løsninger på UC findes opdateringer der forbedrer mobiliteten, øger effektiviteten og reducerer omkostningerne for mindre og mellemstore virksomheder. Nyhederne omfatter en klient til tablets, OpenScape Web Collaboration og en UC plug-in til Microsoft Outlook 2010.

-Øget mobilitet og det, at medarbejderne medbringer og anvender deres eget udstyr på jobbet betyder, at virksomhederne skal se på hele kommunikationsplatformen. Vi har udviklet forbedringerne for at hjælpe virksomheder med at forbedre det interne samarbejde og for at de ansatte selv kan beslutte, hvilken enhed de ønsker at kommunikere med – og så de altid er fortrolige med både interface og funktionalitet, siger Morten Lund, Director Channels, Nordic hos Siemens Enterprise Communications.

Forbedringer

• Mobilitet: OpenScape Office har nu en ny UC-klient til understøttelse af den stigende brug af tablets. Brugeren har de samme robuste kommunikationsmuligheder på tablet og smartphone, som på PC.
  • Web Collaboration: I de seneste versioner af OpenScape Office MX, LX og HX er webkonferencesystemet, Web Collaboration, nu integreret med samme grænseflade som de øvrige værktøjer. Brugeren kan oprette et virtuelt kontor uden grænser og dele både skrivebord og dokumenter, samt videokonferere. Det virker, uanset om man anvender stationær PC, mobil eller tablet.
  • Fleksibel udrulning: De seneste versioner af OpenScape Office og HiPath 3000 gør det nemt for eksisterende HiPath 3000-brugere at skifte fra tale til UC. Kunderne kan nu gå over til en mere moderne kommunikation uden at skulle investere i helt ny infrastruktur.
  • Virtualisering: OpenScape Office LX og HX understøtter nu servervirtualisering med VMware.
  • Brugervenlighed: Ny OpenScape Office UC plug-in til Outlook 2010 samler alle kommunikationsværktøjer i én grænseflade.

Med OpenScape Office kan Siemens Enterprise Communications forhandlere bedre supportere sine mindre og mellemstore kunder ved hurtigt at udrulle løsningen ved hjælp af brugervenlig konfigurationssoftware og intuitive grænseflader. Siemens Enterprise Communications tilbyder en gratis 90-dages prøveversion af OpenScape Office HX og OpenScape Office Contact Center til eksisterende HiPath 3000-kunder.

OpenScape Office findes i tre modeller:

• OpenScape Office MX, alt-i-en UC-platform for op til 150 brugere.
  • OpenScape LX, alt-i-en softwareløsning for UC med op til 500 brugere, som kører på en server eller i virtualiserede miljøer.
  • OpenScape Office HX for HiPath 3000, op til 500 brugere, understøtter kommunikationsplatformen HiPath 3000 og giver en enkelt og omkostningseffektiv overgang fra tale til UC for eksisterende kunder. Kører på en server eller i et virtualiseret miljø.

OpenScape Office MX, LX og HX kan netgrupperes til en total UC-løsning for op til 1.000 brugere.

For yderligere information, kontakt venligst

Morten Lund, Director Channels, Nordic, telefon +45 43 31 40 77 morten.lund@siemens-enterprise.com

Om Siemens Enterprise Communications
Siemens Enterprise Communications er en førende leverandør af kommunikationsløsninger til virksomheder og organisationer. Løsningerne omfatter tal, infrastruktur og sikre netværk, som er baserede på åbne standarder. Arkitekturen forener virksomhedens kommunikation med business-applikationerne, som forenkler samarbejdet i og udenfor virksomheden. Det prisbelønnede "Open Communications" gør det muligt for organisationer at øge produktiviteten og mindske omkostningerne ved enkel implementering af løsninger, som fungerer i passende it-miljøer, hvilket sikrer driftseffektivitet. Det er grunden til virksomhedens OpenPath ® strategi, som tillader kunder at mindske risici og omkostningseffektivt indføre en samlet enhedskommunikation. SEN koncernvirksomheder omfatter Siemens Enterprise Communications, Cycos og Enterasys Networks og er ejet af The Gores Group og Siemens AG.

Læs mere på www.siemens-enterprise.dk

Bemærk: Siemens Enterprise Communications A/S er et licenseret varemærke ejet af Siemens AG. HiPath, OpenOffice, OpenScape og OpenStage er registrerede varemærker, som tilhører Siemens Enterprise Communications & Co KG eller datterselskaber. Alle andre virksomheder, varemærker, produkter og tjenester er varemærker eller registrerede varemærker, som tilhører de respektive indehavere. Siemens Enterprise Communications AB har organisationsnummer 556708-6540.

Denne version kan indeholde udtalelser, som er baseret på overbevisninger hos Siemens' ledelse. Ordene ”forudser”, ”tror”, ”værdsætter”, ”prognose”, ”forventer”, ”forholder”, ”planlægger”, ”bør” og ”projekt” benyttes til at identificere fremtidsrettede udtalelser. Sådanne udtalelser afspejler virksomhedens syn på fremtidige hændelser og er underlagt risici og usikkerhedsfaktorer. Mange faktorer kan forårsage faktiske resultater, som adskiller sig fra det almindelige økonomiske og forretningsmæssige forhold, faktorer såsom ændringer i valutakurser og renter, indførelse af konkurrerende produkter, manglende modtagelse af nye produkter eller tjenester samt forandringer i virksomhedsstrategi. De faktiske resultater kan afvige væsentligt fra dem, som forventes heri. Siemens har ikke til hensigt, eller påtager sig noget ansvar for, at opdatere disse fremadrettede udtalelser.