Cisco gør dit hjemmenetværk simplere

Cisco gør op med forvirring mellem routere og gateways. Den nye X1000 fra Linksys kan tilsluttes direkte til ADSL-udgangen i væggen. Den kan også tilsluttes din kabel- eller fiberbredbåndsforbindelse.

Ifølge Danmarks Statistik bor 850.000 danskere i et hjem med en ADSL-forbindelse. Med X1000 fra Linksys kan du nu undvære ADSL-gateway-modemmet. Den nye X1000 fra Linksys fungerer nemlig både som router og gateway. Netværksudstyret ser ikke bare bedre ud, men er også enklere at tilslutte, da X1000 kan sluttes direkte til ADSL-udgangen i væggen. Har man kabel- eller fibermodem kan den også tilsluttes her.

Linksys X1000’s design matcher Linksys’ EA-router-serie. Det matsorte design gør, at den passer ind i de fleste hjem. Linksys X1000 er en ideel løsning for forbrugere, som ønsker en let måde at installere en netværksforbindelse på. Den virker både med Mac og Windows computere. Den vejledende udsalgspris på Linksys X1000 er DKK 549, og den er et godt valg for den designbevidste forbruger, uanset type af bredbåndsforbindelse.

“Engang var trådløse netværk hovedsageligt brugt af teknologinørder, men nu har de fundet vej ind i mange hjem. Netværk skal bare virke uden bøvl. Det er, hvad X1000 fra Linksys tilbyder. Den er nem at installere, den ser fantastisk ud, og ikke mindst leverer den trådløst netværk på en simpel måde,” siger Jesper Dauw, der er Nordic Regional Manager i Cisco Consumer Group.

Nem for dig og dine gæster

Produkterne fra Linksys’ X-serie kan styres via Cisco Connect Express, som er en gratis app til smartphones og tablets. Med app’en kan man styre sit trådløse netværk. Tilslut et Smart TV til dit netværk med et tryk på en knap, eller gør gæstenetværket tilgængeligt for besøgende og send dem en sms eller e-mail med adgangskoden – det hele direkte fra din mobiltelefon eller tablet. Cisco Connect Express app’en er gratis og kan hentes fra Apples App Store eller Google Play Store.

Key Features

• Flot design
  • Kan forbindes til din ADSL-forbindelse direkte i væggen
  • Kan forbindes til dit kabel- eller fibermodem