GF Piping Systems modtager Intel’s 2023 EPIC Distinguished Supplier Award

GF Piping Systems er en af kun 22 ærefulde prismodtagere på tværs af Intels globale forsyningskæde

Irvine, Californien – GF Piping Systems er stolte af at meddele, at det har modtaget Intels EPIC Distinguished Supplier Award. Gennem sin dedikation til ekspertise, partnerskab, inklusion og løbende kvalitetsforbedring har GF Piping Systems opnået et præstationsniveau, der konsekvent overgår Intels forventninger.

“Som en af kun 22 Distinguished Supplier Award-modtagere på tværs af Intels globale forsyningskæde, skiller GF Piping Systems sig ud blandt leverandører i halvlederindustrien,” sagde Keyvan Esfarjani, chief global operations officer hos Intel. "Deres kundeorientering og engagement i ekspertise er et vidnesbyrd om deres dedikation og fungerer som et globalt benchmark for andre at følge.”

Intel EPIC Distinguished Supplier Award anerkender et ensartet niveau af stærk ydeevne på tværs af alle præstationskriterier. Af de tusindvis af Intel-leverandører rundt om i verden er det kun et par hundrede, der kvalificerer sig til at deltage i EPIC Supplier Program. EPIC Distinguished Award er den næsthøjeste hæder, en leverandør kan opnå. I 2023 vandt kun 23 leverandører i Intels supply chain-netværk denne pris.

For at kvalificere sig til en Intel EPIC Distinguished Supplier Award skal leverandører overgå forventningerne, opfylde aggressive præstationsmål og score 80 procent eller højere i præstationsvurderinger i løbet af året. Leverandører skal også opfylde 80 procent eller mere af deres forbedringsplaner og demonstrere formidabel kvalitet og forretningssystemer.

Få mere information om Intel EPIC Supplier Awards:
Find seneste nyheder i Intel Newsroom
Besøg Intel EPIC Supplier Awards siden

Constanze Werdermann
Global PR Manager
constanze.werdermann@georgfischer.com

Om GF Piping Systems
Som den førende leverandør af rørsystemer til sikker og bæredygtig transport af væsker, skaber GF Piping Systems forbindelser for livet. Divisionen fokuserer på brancheførende lækagefri rørløsninger til adskillige krævende slutmarkedssegmenter. Dets stærke fokus på kunder og innovation afspejles af dets globale salgs-, service- og produktionsfodaftryk og dets prisvindende portefølje, herunder fittings, ventiler, rør, automatisering, fremstilling og samlingsteknologier.

GF Piping Systems har egne salgsselskaber i 31 lande, hvilket betyder, at det altid er ved sine kunders side. Produktionssteder på 36 lokationer i Amerika, Europa og Asien sikrer tilstrækkelig tilgængelighed og hurtig, pålidelig levering. I 2022 omsatte GF Piping Systems for CHF 2'160 millioner og beskæftigede 8'085 personer. GF Piping Systems er en afdeling af Georg Fischer AG, grundlagt i 1802 og med hovedkontor i Schaffhausen, Schweiz.
www.gfps.com