Titti Hagenfeldt ny marketingschef hos Gigaset

Gigaset Communications Sverige AB har ansat Titti Hagenfeldt som marketingschef med ansvar for det nordiske marked og de baltiske lande. Hun har mange års erfaring med sig fra telebranchen, bl.a. som marketingschef for Siemens mobiltelefoner, som senere blev opkøbt af kinesiske BenQ.

– Det er spændende at få chancen for at arbejde med et varemærke, der er så stærkt som Gigaset. Vores trådløse telefoner er jo førende på markedet, og min udfordring bliver at forsøge at fastholde og udvikle den position, siger Titti Hagenfeldt, som tiltrådte sin nye stilling d. 1. januar 2010. Hun kommer fra en stilling som indkøbschef hos AGO AB, hvor hun var i næsten 3 år. Men Titti Hagenfeldt har sine rødder i telebranchen. Først kom hun til Telia, og i 2000 fik hun stillingen som marketingschef hos Siemens, som senere blev til Siemens Home and Office
Communication Devices AB. Der arbejdede hun både med mobil- og trådløse telefoner. Men nu er fokus helt og aldeles på Gigasets trådløse telefoner. – Det føles også som en stor udfordring. Jeg har tit hørt, at de trådløse telefoner ville forsvinde, når mobiltelefonerne fik erobret verden. Men de to produkter supplerer hinanden. Der er helt afgjort et stort behov for trådløse kvalitetstelefoner med et flot design, og det er lige netop, hvad Gigasets telefoner står for, siger Titti Hagenfeldt.

Tags: