H+H International A/S - Forløb af ordinær generalforsamling og konstituering af bestyrelsen

Selskabsmeddelelse nr. 282, 2013

København, Danmark, 2013-04-17 17:10 CEST (GLOBE NEWSWIRE) --

Forløb af ordinær generalforsamling og konstituering af bestyrelsen

Onsdag 17. april 2013 kl. 14.30 blev der afholdt ordinær generalforsamling i H+H International A/S med dagsorden i henhold til indkaldelse af 14. marts 2012.

Generalforsamlingen godkendte revideret årsrapport for 2012 samt bestyrelsens forslag til dækning af årets underskud i henhold til hvilket, underskud for 2013 på DKK 82,4 mio. efter skat overføres til næste regnskabsår, og der ikke udbetales udbytte. Der blev meddelt decharge til bestyrelsen og direktionen.

Generalforsamlingen vedtog bestyrelsens forslag om vederlag til bestyrelsen for regnskabsåret 2013.

På bestyrelsens forslag valgtes Kent Arentoft, Stewart A. Baseley, Asbjørn Berge, Pierre-Yves Jullien og Henriette Schütze til bestyrelsen.

På bestyrelsens forslag genvalgtes Deloitte Statsautoriseret Revisions­partner­selskab som selskabets revisor.

Generalforsamlingen vedtog bestyrelsens forslag om omformulering af vedtægternes pkt. 13.2, hvorved udnævnelse af en næstformand for bestyrelsen gøres valgfri.

Bestyrelsen modtog generalforsamlingens bemyndigelse til i tiden indtil næste ordinære generalforsamling at lade selskabet erhverve egne aktier i et omfang, så den samlede pålydende værdi af selskabets beholdning af egne aktier på intet tidspunkt overstiger 10 % af selskabets aktiekapital, til en kurs, der ikke afviger fra den på erhvervelses­tidspunktet noterede børskurs på NASDAQ OMX Copenhagen med mere end 10 %.

På et bestyrelsesmøde umiddelbart efter generalforsamlingen konstituerede bestyrelsen sig med Kent Arentoft som formand.

Adm. direktør Michael T. Andersen på tlf. +45 35 27 02 00