H+H International A/S - Forløb af ordinær generalforsamling og konstituering af bestyrelsen

Selskabsmeddelelse nr. 323, 2015

København, Danmark, 2015-04-14 15:30 CEST (GLOBE NEWSWIRE) --

Forløb af ordinær generalforsamling og konstituering af bestyrelsen

Tirsdag 14. april 2015 kl. 14.30 blev der afholdt ordinær generalforsamling i H+H International A/S med dagsorden i henhold til indkaldelse af 23. marts 2015.

Generalforsamlingen godkendte revideret årsrapport for 2014 samt bestyrelsens forslag om, at underskuddet anført i den godkendte årsrapport 2014 overføres til næste regnskabsår, og at der ikke udbetales udbytte. Der blev meddelt decharge til bestyrelsen og direktionen.

Generalforsamlingen vedtog bestyrelsens forslag om vederlag til bestyrelsen for regnskabsåret 2015.

På bestyrelsens forslag genvalgtes Kent Arentoft, Stewart A. Baseley, Pierre-Yves Jullien, Henriette Schütze og Søren Ø. Sørensen til bestyrelsen.

På bestyrelsens forslag genvalgtes Deloitte Statsautoriseret Revisionspartnerselskab som selskabets revisor.

Bestyrelsen modtog generalforsamlingens bemyndigelse til i tiden indtil næste ordinære generalforsamling at lade selskabet løbende erhverve egne aktier i et omfang således, at den pålydende værdi af selskabets beholdning af egne aktier ikke på noget tidspunkt overstiger 10 % af selskabets aktiekapital. Købsprisen for de pågældende aktier må ikke afvige med mere end 10 % fra den på erhvervelses­tidspunktet noterede kurs på NASDAQ Copenhagen.

På et bestyrelsesmøde umiddelbart efter den ordinære generalforsamling genvalgte bestyrelsen Kent Arentoft som dens formand.

Adm. direktør Michael T. Andersen eller Vice President, Business Development & IR, Bjarne Pedersen på tlf. +45 35 27 02 00.