Ny bestyrelse skal udnytte krisen

Report this content

Pressemeddelelse Ny bestyrelse skal udnytte krisen Billedservice samler professionel bestyrelse for at vinde markedsandele - Finanskrisen er over os alle og vi påvirkes konstant, men ikke kun negativt! En brydningstid er også traditionelt et godt vækstmedium for nye virksomhedsinitiativer og overtagelse af markedsandele. Vores branche revolutioneres nu, og som relativt lille, privatejet virksomhed synes jeg, at tiden er kommet til at forny og professionalisere bestyrelsen, så kapaciteter med bred erfaring er med til at vurdere retning og idéer. Jeg vil have dygtig og kontant sparring, modstand og råd, så vi får grebet og udnyttet alle de muligheder, der opstår i de kommende år, siger Jakob Dyrbye, der er administrerende direktør i Billedservice a/s. Billedservice er grundlagt i 1979 af Helle Faust, som i dag ejer virksomheden sammen med Jakob Dyrbye. Billedservice elsker at få virksomheder til at se godt ud. Virksomheden tilbyder idé, rådgivning og eksekvering inden for alle former for visuel kommunikation, med særligt fokus på udstillinger, domicilindretning, visuel identitet, grafisk design, film og har egen produktion. I Billedservice har man en grundlæggende passion for design og visuelle virkemidler, der er koblet med forskning i materialer og teknologier for hele tiden at vide, hvad der kan lade sig gøre. Virksomhedens særkende er en udsøgt og personlig service. Virksomhedens ekspertiser og idérigdom er udnyttet til fulde i Billedservices eget oplevelsesorienterede domicil i Ballerup. Den nye bestyrelse består af: Jens Bouet, Ford, formand for bestyrelsen Jens Bouet, 45, direktør i Ford med ansvar for forhandlerorganisationen. 20 års erfaring fra den finansielle sektor, især forsikring, pension, salg & marketing. På direktionsniveau har Jens Bouet koncentreret sig om forretningsudvikling og strategi. Siden 2003 øverste chef i landets største brancheorganisation for revisorer med tilhørende forretningselementer. Officersuddannelse fra hæren, bank- og forsikringsuddannet og civiløkonom fra CBS (HD). Ulrik Bayer, Moltke-Leth Advokater Ulrik Bayer, 45, jurist i Moltke-Leth Advokater. Cand. jur. og advokat med møderet for højesteret med speciale i erhvervsrådgivning, herunder selskabsret, fast ejendom, ansættelsesret og kontraktsret. Mikkel Jønsson, Reputation Mikkel Jønsson, 40, tekstforfatter, kreativ direktør i og medstifter af det 8 år gamle reklamebureau REPUTATION, der i dag tæller 35 ansatte. Har tidligere været på bureauerne McCann Erickson og Bergsøe 2. Nikolaj Knudtzon, Nycomed Nikolaj Knudtzon, 44, HR Manager i Nycomed. Mange års erfaring som managementkonsulent i rekrutteringsbranchen. Søren Leth-Nissen, NDUNA Søren Leth-Nissen, 51, er selvstændig ledelseskonsulent i virksomheden NDUNA - Executive Advisor to the Chief. Han besidder særlige kompetencer inden for organisationsudvikling, salg og markedsføring og forandringsledelse. Med en baggrund i antropologi og ledelsesrådgivning har han gennem sit virke hos internationale og danske virksomheder erhvervet værdifuld indsigt i værdiskabende og involverende processer, der skaber resultater på virksomhedens bundlinie. Flere oplysninger Jakob Dyrbye, Adm. direktør, Billedservice, 31682424, jd@billedservice.dk Jens Bouet, formand for bestyrelsen i Billedservice, jbouet.ford.fff@gmail.com

Tags: