Happy Helper A/S offentliggør halvårsregnskabet for 2019/20

Happy Helper A/S - selskabsmeddelse nr. 29 - 2020

Bestyrelsen i Happy Helper A/S har dags dato behandlet og godkendt halvårsregnskabet for perioden 01.09.2019 til 29.02.2020.

Dennis Schade Forchhammer udtaler:

“Halvårsregnskabet viser, at vi igen leverede i overensstemmelse med børsprospektet fra april 2018, samt at vi var godt på vej til at ramme den udmeldte guidance for regnskabsåret 2019/20. Lige nu har vi fokus på at optimere og styre forretningen samtidig med at vi sikrer, at vi er klar til at øge antallet af brugere på den anden side af coronakrisen.”

Nøgletal for halvåret sammenlignet med samme periode sidste år:

• Happy Helper formidlede 45.400 rengøringer, hvilket er en vækst på 27 % i forhold til samme periode sidste år.
  • Happy Helper havde en omsætningsbase på 27.987.000, hvilket er en vækst på 29% i forhold til samme periode sidste år.
  • Happy Helper havde et samlet dækningsbidrag på 3.845.400, hvilket er en vækst på 36% i forhold til samme periode sidste år.
  • Underskuddet var på 3.110.497, hvilket er en forbedring på 30% i forhold til samme periode sidste år.

Det samlede halvårsregnskabet er vedhæftet denne meddelse.

For mere information

Dennis Forchhammer, CEO: (+45) 27 63 59 62 / dennis@happyhelper.dk

Tofte & Company
Christian IX´s Gade 7
Tlf: (+45) 71 96 10 30

Dennis Schade Forchhammer, CEO: (+45) 27 63 59 62 / dennis@happyhelper.dk

Happy Helper A/S er danskernes fortrukne platform for privat rengøring. Lanceret i 2015 med det klare mål at bruge teknologi til at skabe tryghed og muligheder, går virksomheden forrest i udviklingen af teknologi og dens brug for den enkelte og samfundet.

Tags: