Happy Helper ansætter Sebastian Hermans som Managing Director for Tyskland

Selskabsmeddelelse nr. 59 - 2021

Happy Helper ansætter Sebastian Hermans som Managing Director for Tyskland

Direktør Dennis Schade Forchhammer udtaler:

“Jeg er stolt at kunne fortælle, at vi hyrer en yderst kompetent Managing Director for Tyskland. Vi har brugt tiden under Covid-19 til at gøre vores platform skarp og klar til ekspansion til Nordrhein-Westfalen i Tyskland. Vi har nu fundet den perfekte kandidat til at sikre, at ekspansionen bliver en succes. Sebastian kommer med det helt rette CV, som tæller både ledende stillinger i Amazon, Rocket Internet & GETT. Vi glæder os til at gøre brug af hans erfaringer og kompetencer”

Managing Director Sebastian Herman udtaler:

“I feel privileged to join the fantastic team and open up a new market in Germany. The values of Happy Helper and the technology-based approach to cleaning will bring happiness to thousands of households and create real value for our Helpers. In the beginning our main focus will be in North Rhine-Westphalia as the region's density is a perfect fit for Happy Helper.”

Dennis Schade Forchhammer
dennis@happyhelper.dk

Happy Helper er Danmarks fortrukne platform for privat rengøring. Platformen blev lanceret i 2015 med en vision om at skabe mere glæde og overskud i hverdagen for vores brugere.