Ny Hästens-butik i centrum af København

Med en strategisk placering i et eksklusivt område vil den nye butik, der drives af Anton Dam, styrke Hästens position som den førende producent af håndlavede kvalitetssenge. Butikken slår dørene op den 18. september 2014.

Hästens partner Martin Hansen har længe drevet en succesfuld Hästens forretning på Frederiksberg i Anton Dam og haft et ønske om at investere yderligere i Hästens. Da man fandt et velegnet sted på den bedste placering i centrum af København, var tiden inde til at virkeliggøre drømmen om at levere bedre søvn til folk i Københavnsområdet.

Tankegangen bag den nye butik er, at man skal føle, at man kommer hjem til Hästens, hvor man lærer mærket at kende i en afslappet atmosfære. Detailkonceptet Hästens Sleep Spa blev skabt for at kunne levere en stærkere sanseoplevelse over emnet søvn. Den første Hästens Sleep Spa åbnede i Stockholm i 2012. Her viste forbrugerne større nysgerrighed, var generelt mere afslappede og tilbragte længere tid i sengene og butikken.

DE FIRE ZONER I SLEEP SPA

På baggrund af forskningsresultater er Hästens Sleep Spa-konceptet opdelt i fire zoner, der guider forbrugerne igennem butikken på en måde, der optimerer deres købsoplevelse.

Gå ind i butikken, zone 1, og få dit første glimt af en Hästens-seng, der er opredt efter årstiden og med nye produkter.

I hjertet af butikken, zone 2, lærer man, hvordan man opnår den “bedste søvn”. Læs vidnesbyrd, se videoer, oplev materialerne, undersøg tilbehør i form af puder, dyner og sengelinned.

I zone 3 kommer man ind i Sleep Spa’en. Slap af og vælg den perfekte seng, mens du lytter til rolig og helbredende musik i en dæmpet og behagelig belysning. Når du har taget din frakke og dine sko af i check-in-området, får du en personlig pude, som du kan tage med dig fra seng til seng. Du kan lægge dig ned og endda tage dig en lur.

Til sidst når du frem til personaliserings-området i zone 4. Her kan du vælge og personliggøre din seng helt fra begyndelsen og frem til dit eget færdige produkt.

Butikken har de samme kendetegn, som du finder i Hästens Sleep Spa-butikker verden over. Med butikken i København fortsætter Hästens med at sætte sit aftryk over hele Europa. For nylig har man åbnet nye strategiske butikker i Antwerpen, Helsinki og Bruxelles, og en ny butik i Madrid åbner til oktober.

ØNSKER DU FLERE OPLYSNINGER, KAN DU KONTAKTE:
tlf: 46 (0)703 70 43 80, e-post mary.petrini@hastens.se
Besøg Hästens på hastens.com og på Facebook.com/Hästensglobal

Siden 1852 har Hästens arbejdet målrettet på at fremstille den bedste søvn. De dygtige håndværkere på vores fabrik i Köping har finpudset vores arbejdsproces gennem generationer. Alle senge er skræddersyede og håndlavede udelukkende af de bedste naturmaterialer. Forskellen ligger i detaljerne og vores stræben efter at levere den mest afslappende søvn til folk, der ønsker en højere livskvalitet. Med aktiviteter i mere end 35 lande og over 200 partnere i Europa, Asien og Amerika er den lille familieejede virksomhed vokset til en global producent af og detailbutikskæde for luksussenge.

Tags: