• HC Andersen Capital/

HC Andersen Capital Event 08/12: Mød topledelsen i Skjern Bank, Djursland Bank, BankNordik, Sparekassen Sjælland-Fyn og Vestjysk Bank

HC Andersen Capital afholder i dag et spændende event, hvor du kan møde og stille spørgsmål direkte til topledelsen. Det er frit for alle og gratis at deltage.

Hvor velpolstrerede er bankerne?

Alle økonomiske krystalkugler peger imod en global afmatning ind i 2023. Indtil videre har vi ikke kunnet se de store svaghedstegn i bankernes regnskaber, men en del understreger selv risikoen og har de seneste kvartaler foretaget yderligere hensættelser.

For at blive klogere på området afholder vi et seminar med en række af de banker, vi samarbejder med i HC Andersen Capital. De vil dels give en kort introduktion til banken, og så vil de fortælle mere om, hvilke hensættelser de har foretaget til dårligere tider, samt opdatere os på den aktuelle lånebog.

På bankseminaret kan du møde ledelsen i: Skjern Bank, Djurslands Bank, BankNordik, Vestjysk Bank og Sparekassen Sjælland-Fyn

09.45-10.00 - Introduktion v/ Analytiker Rasmus Køjborg

10.00-10.25 - Skjern Bank v/ Adm. bankdirektør Per Munck

10.30-10.55 Djurslands Bank v/ Adm. bankdirektør Lars Møller Kristensen

11.00-11.25 BankNordik v/ Direktør Turið F. Arge

11.30-11.55 Sparekassen Sjælland-Fyn v/Sparekassedirektør Lars Bolding

12.00-12.25 Vestjysk Bank v/ Adm. bankdirektør Jan Ulsø Madsen

Torsdag d. 8 december Kl. 09:45-12:25
Tilmeld dig her: Link

--------------------------------------

Disclaimer: HC Andersen Capital modtager betaling fra Skjern Bank, Djurslands Bank, BankNordik, Vestjyst Bank og Sparekassen Sjælland-Fyn for en Digital IR/Corporate Visibility abonnementsaftale.