HC Andersen Capital Event 16/12: Mød topledelsen i InterMail

HC Andersen Capital afholder i dag et spænde, hvor du kan møde og stille spørgsmål direkte til topledelsen. Det er frit for alle og gratis at deltage.

INTERMAIL – INTRODUKTION TIL AKTIEN

Mød og stil spørgsmål til InterMails CEO Anders Ertmann idag kl. 11.00, der i et virtuelt live event vil præsentere InterMails forretningsområder, finansielle udvikling, markedet og investeringscasen i et ”Introduktion til aktien” event. InterMail er noteret på Nasdaq Copenhagen.

InterMail er et datadrevet kommunikationshus med en mission om at hjælpe kunder med at optimere og automatisere deres kundekommunikation. InterMail har de tre forretningsområder; Leadgenerering, Kundekommunikation og Kundeloyalitet. I de tre forretningsområder håndterer InterMail mere end 500 virksomheders kommunikation og marketing, hvor selskabet hjælper med at skabe nye leads, mersalg via data samt øge kundeloyaliteten for eksisterende kunder.

Selskabet har et stort fokus på digital vækst og har på det seneste opkøbt flere selskaber, herunder Selected Media Advisory, Oreon og svenske Head of Search. Med en samlet omsætning på DKK 121,8 mio. i det seneste regnskabsår 2021/2022 overgik InterMail egne omsætningsforventninger, mens resultat før skat (EBT) på DKK 8,9 mio. var i toppen af selskabets guidance-interval. Salget i Danmark, Sverige og Norge udgjorde henholdsvis 52%, 43% og 4%, mens under 1% af omsætningen blev genereret i lande uden for EU.

Fredag d. 16 December kl. 11:00-11:30
Tilmeld dig her: Link

--------------------------------------

Disclaimer: HC Andersen Capital modtager betaling fra InterMail for en Digital IR/Corporate Visibility abonnementsaftale. Indholdet er ikke købs- eller salgsanbefalinger.