HC Andersen Capital Event 22/11: Mød topledelsen i Scandinavian Medical Solutions

HC Andersen Capital afholder i dag et spændende event, hvor du kan møde og stille spørgsmål direkte til topledelsen. Det er frit for alle og gratis at deltage.

SCANDINAVIAN MEDICAL SOLUTIONS – PRÆSENTATION AF ÅRSRAPPORTEN 2021/2022

Scandinavian Medical Solutions (SMS) aflagde i går regnskab for 2021/2022, der dækker perioden 1. oktober 2021 til 30. september 2022. Regnskabet har på både omsætning og driftsresultat (EBITDA) overgået IPO-forventningerne, der blev kommunikeret sidste år i forbindelse med børsnoteringen.

I 2021/2022 var omsætningen på DKK 110,5 mio. svarende til en vækst på ca. 54%. Det var derfor markant over de oprindelige IPO-forventninger på DKK 80-85 mio. og i midten af det senest kommunikerede guidance-interval på DKK 105-115 mio. Væksten var i høj grad drevet af kerneforretningen indenfor systemsalg, hvor både eksisterende markeder i Nordamerika og Europa samt nyere markeder, herunder Mellemøsten og Afrika, bidrog til fremgangen.

SMS melder også om en god start for selskabets nyere beslægtede forretningsområder, After Sales Service & Parts samt Rental Solutions, hvor selskabet har foretaget investeringer til fremtidig vækst. Det fremgår ikke, hvor meget salg, der har været i disse forretningsområder i regnskabsåret. Dog har SMS tilbage i marts 2022 annonceret en flerårige kontrakt på mere end DKK 8,5 mio. indenfor Rental Solutions samt den største reservedelsordre (After Sales & Parts) til dato i september 2022 i niveauet DKK 2-3,5 mio.

I dag, kl. 11:00 kan du møde og stille spørgsmål til Scandinavian Medical Solutions’ ledelse i et virtuelt event.

Tirsdag d. 22 november Kl. 11:00-11:30
Tilmeld dig her: Link

-----------------------------------

Disclaimer: HC Andersen Capital modtager betaling fra Scandinavian Medical Solutions for en Digital IR/Corporate Visibility abonnementsaftale. Indholdet er ikke købs- eller salgsanbefalinger.