HC Andersen Capital Events 01/12: Mød topledelsen i Audientes og Re-Match.

AUDIENTES – RIGHTS ISSUE AND NEW BUSINESS OBJECTIVES

Audientes has recently announced that the company will raise new capital through a rights issue of approx. DKK 24.3 million in total. In relation to that, Audientes also announced the expected use of funding and new business objectives for the period 2023-2025.

We will host an event with Audientes CEO Steen Thygesen on 1 December 2022 at 1:00 PM, who will walk through some of the main details and parameters in the rights issue and discuss the use of funding. Focus will also be on the business objectives on both the product launch and geographical presence as well as the new targets for point of sales.

In this event, we will only touch briefly on what to do as a current Audientes shareholder in a pre-emptive rights issue, since we will go more into these details in an upcoming separate event.

Thursday 1 December 13:00-13:30

Sign up here: Link

-------------------------------------------

RE-MATCH – PRÆSENTATION AF TRADING UPDATE FOR Q1-Q3 2022

Re-Match aflagde igår en trading update for Q1-Q3 2022 den 30. november 2022. I forbindelse med dette kan du stille spørgsmål og møde selskabets ledelse til en præsentation den 1. december kl. 14.00.

Blandt de seneste nyheder har Re-Match annonceret, at selskabet fremrykker en planlagt vedligeholdelse og opgradering af den danske Fabrik i Herning til 4. kvartal som følge af de høje energipriser. Dette fører til et midlertidigt stop for det meste af produktionen samt organisationstilpasning til et lavere driftsniveau. Fremadrettet skal det sikre færre afbrydelser, højere effektivitet og lavere energiforbrug i første halvår af 2023, mens det på kort sigt ventes at føre til lavere omsætning end Re-Match tidligere har ventet.

Væsentligt er også, at byggeriet af Re-Matchs nye fabrikker i Holland og Frankrig fortsætter efter planen ifølge de seneste meldinger fra selskabet. I forbindelse med opførelsen af den hollandske fabrik har Re-Match også underskrevet en ny låneaftale på EUR 4,5 mio. Dermed er den sidste del af finansieringen på plads, som blev ydet af Øst-Nederlands Udviklingskontor samt Den Nederlandske Nationale Fond for Grønne Investeringer.

Ovenstående emner ventes at være hovedfokus for eventet samt eventuelt yderligere nyt om tidslinjen på den igangværende udvidelse af produktionskapaciteten på de nye fabriker.

Re-Match er en dansk GreenTech virksomhed indenfor recycling af kunstgræsbaner. Med deres mekaniske proces genanvendes op til 95% af materialerne som videresælges. Samtidig sparer processen op til 24 gange CO2-udledning ved forbrænding. Re-Match har for nuværende én produktionsfacilitet i Danmark og er i en igangværende proces med opbygning af fire nye faciliteter internationalt.

Torsdag d. 1 december Kl: 14:00-14:30
Tilmeld dig her: Link