HC Andersen Capital Events 02/11: Mød topledelsen i Green Hydrogen Systems & Tryg.

Green Hydrogen Systems - Opdatering for Q3 2022
Green Hydrogen Systems (GHS) offentliggjorde igår en handelsopdatering for tredje kvartal af 2022.
Selskabet fastholder i forbindelse med deres Q3 handelsopdatering den 1. november 2022 guidance. Mere væsentligt indikerer de gode testdata på A-serien og fastholder også tidslinjen for X-series prototypen.

Læs mere her: https://lnkd.in/evsGKASd

Du kan se med og stille spørgsmål live, når vi sammen med ledelsen i GHS løber kvartalets resultater og øvrige bedrifter igennem i et virtuelt event.

Onsdag den 2. november kl. 13:00 - 13:30

Tilmelding via. link

Tryg - Q3 opdatering
Tryg var regnskabsaktuelle med tal for 3. kvartal 2022 – torsdag d. 13. oktober.
Tryg viste for 3. kvartal 2022 en stærk udvikling i det forsikringstekniske resultat, ligesom det kvartalsvise udbytte hæves markant i forhold til sidste år. Investeringsresultatet er som ventet ramt af den negative udvikling på de finansielle markeder. Samlet er regnskabet på de fleste poster på niveau med markedets forventninger.

Vi har fornøjelsen af at få en præsentation af regnskabet med Tryg’s CEO Morten Hübbe. Samtidig vil vi få en opdatering på opkøbet af Trygg-Hansa i Sverige og Codan i Norge, der fra sidste kvartal indgår fuldt ud i Tryg’s eget regnskab.

Onsdag den 2. november kl. 13:30 - 14:00

Tilmelding via. link