HC Andersen Capital Events 06/03: Mød topledelsen i Pharma Equity Group

HC Andersen Capital afholder i dag et spændende events, hvor du kan møde og stille spørgsmål direkte til topledelsen. Det er frit for alle og gratis at deltage.

Pharma Equity Group - Introduktion til aktien
Mød og stil spørgsmål til kommende CEO Thomas Selsø, der tiltræder d. 31. marts 2023, og Bestyrelsesformand Peter Mørch Eriksen i Pharma Equity Group mandag d. 6. marts kl. 14.00.

Pharma Equity Group er et nyt dansk biotek-selskab som har første handelsdag på Nasdaq’s hovedliste i København den 28. marts 2023. Selskabet har valgt en lidt anden vej til børsen og det vil dette første event have fokus på.  Reponex Pharmaceuticals, som er en del af Pharma Equity Group, har fokus på repositionering af eksisterende API’er (Aktive farmaceutiske ingredienser) til andre indikationer.

Pharma Equity Group erhverver en portefølje med 4 stk. kliniske fase 2 projekter i forbindelse med transaktionen. Alle 4 projekter er indenfor større sygdomsområder. Herunder bakteriel peritonitis (bughindebetændelse), kroniske hudsår, inflammatoriske tarmsygdomme samt tyk- og endetarmskræft.

Disclaimer: HC Andersen Capital modtager betaling fra Pharma Equity Group for en Digital IR/Corporate Visibility abonnementsaftale. /Claus Thestrup kl. 15:40, 02-03-2023.

Mandag den 6. marts kl. 14:00 - 14:30

Tilmeld via. link