HC Andersen Capital Events 07/11: Mød topledelsen i HusCompagniet

HC Andersen Capital afholder i dag et spændende event, hvor du kan møde og stille spørgsmål direkte til topledelsen. Det er frit for alle og gratis at deltage.

HusCompagniet – Præsentation af Q3 kvartalsregnskabet

I dag, kl. 13:30 bliver der mulighed for at få en opdatering fra ledelsen i HusCompagniet, hvor vi har ledelsen igennem til en præsentation af regnskabet og en efterfølgende spørgerunde.

HusCompagniet A/S har d. 4 november offentliggjort sit regnskab for 3. kvartal 2022, hvor omsætning og indtjening i selve kvartalet er indenfor rammerne af det forventede. Men samtidig ser vi et relativt markant fald i nysalget af huse, hvilket vil ramme den fremtidige omsætning og indtjening.

I selve Q3 2022 realiseres en omsætning på DKK 1.083 mio., hvilket er en lille stigning på 0,8% sammenholdt med sidste år. EBITDA falder med 4,5% y/y til DKK 105 mio., svarende til en margin på 9,7% imod 10,2% sidste år. Faldet i EBIT før særlige poster er lidt højere med 6,5% til DKK 93 mio. – altså en margin på 8,6% imod 9,2% året før. Inkl. særlige poster lander EBIT på DKK 79 mio., svarende til et fald 20,2% y/y, og en margin på 7,3%.

Mandag d. 7 november Kl. 13:30-14:00

Tilmeld dig her: Link

---------------------------

HC Andersen Capital modtager betaling fra HusCompagniet for en Digital IR/Corporate Visibility abonnementsaftale.