HC Andersen Capital Events 08/03: Mød topledelsen i InterMail

HC Andersen Capital afholder i dag et spændende event, hvor du kan møde og stille spørgsmål direkte til topledelsen. Det er frit for alle og gratis at deltage.

InterMail – Opdatering på markedssituation og Q&A
Med mere end 500 kunder i Norden på tværs af industrier er InterMail hele tiden opdateret på, hvordan forskellige industrier og markeder udvikler sig. I det nuværende usikre makroøkonomiske miljø har vi derfor inviteret InterMails CEO Anders Ertmann til en snak om, hvad han ser foran sig på et makroøkonomisk plan. Herudover vil han også give en status på InterMails seneste udvikling samt opkøb som led i den nordiske ekspansion i InterMails digitale forretning.

Som altid er det muligt at stille spørgsmål før eller undervejs i det virtuelle live-event d. 8. marts kl. 13.00.

InterMail er et datadrevet kommunikationshus med en mission om at hjælpe kunder med at optimere og automatisere deres kundekommunikation. InterMail har de tre forretningsområder 1) Leadgenerering, 2) Kundekommunikation og 3) Kundeloyalitet. I de tre forretningsområder håndterer InterMail virksomheders kommunikation og marketing, hvor selskabet hjælper med at skabe nye leads, mersalg via data samt øge kundeloyaliteten for eksisterende kunder.

Disclaimer: HC Andersen Capital modtager betaling fra InterMail for en Digital IR/Corporate Visibility abonnementsaftale. /Kasper Lihn kl. 09:38 d. 20-02-2023.

Onsdag den 8. marts kl. 13:00 - 13:30

Tilmelding via. link