HC Andersen Capital Events 09/03: Mød topledelsen i Erria

HC Andersen Capital afholder i dag et spændende event, hvor du kan møde og stille spørgsmål direkte til topledelsen. Det er frit for alle og gratis at deltage.

Erria - Introduktion til Aktien
Vi har den store fornøjelse at indbyde til et af vores ”Introduktion til aktien” events med selskabet Erria, der er et dansk børsnoteret konglomerat indenfor Shipping, Offshore og Logistik.

Erria blev stiftet i 1992, og opererer i dag med fire selskaber i Danmark, Vietnam og Singapore. Samlet har selskabet mere end 300 medarbejdere med hovedparten i Vietnam.

Det er også her selskabets CEO Henrik Andersen er placeret, og i dag, torsdag d. 9. marts kl. 9.00 har vi ham igennem til en grundlæggende præsentation af Erria, hvor vi vil komme bredt omkring selskabet og de enkelte forretningsområder. Samtidig vil vi komme ind på emner som ejerforhold, ledelse, kunder ligesom vi kort vil berøre det seneste årsregnskab for 2022 og forventningerne for 2023.

Disclaimer: HC Andersen Capital modtager betaling fra Erria for en Digital IR/Corporate Visibility abonnementsaftale. /Kasper Lihn og Rasmus Køjborg, CFA kl. 08.05 d. 09/03-2023.

Torsdag den 9. marts kl. 09:00 - 09:30

Tilmelding via. link