HC Andersen Capital Events 10/11: Mød topledelsen i Intermail og DanCann Pharma

INTERMAIL – PRÆSENTATION AF ÅRSRAPPORTEN FOR 2021/2022
Onsdag den 9. november offentliggjorde InterMail deres årsrapport for regnskabsåret, der dækker perioden 1. oktober 2021 til 30. september 2022. I dag d. 10. november kl. 13:00 – kan du møde og stille spørgsmål til InterMails CEO Anders Ertmann, der i et virtuelt live event vil præsentere casen, de seneste nyheder, den finansielle udvikling og forventningerne til det kommende regnskabsår.

Omsætningen steg med 15% (16% i lokal valuta) til DKK 121,8 mio., hvilket er over selskabets seneste omsætningsforventninger på DKK 110-120 mio. Væksten er i høj grad drevet af mersalg til eksisterende kunder samt nye kunder fra selskabets opkøb i Selected Media Advisory, Oreon og Head of Search. Driftsindtjeningen målt på EBITDA steg til 26,2 mio. (DKK 22,6 mio. i 20/21), hvilket tilskrives en højere omsætning og højere bruttofortjeneste end forventet. Det var i den høje ende af guidance-intervallet på DKK 22-28 mio. InterMail guider også på resultat før skat (EBT), hvilket senest i juli blev opjusteret til intervallet DKK 7-9 mio. Her lander InterMail også i toppen af intervallet med et resultat før skat på DKK 8,9 mio. (DKK 3,6 mio. i 20/21).

InterMail løfter også sløret for forventningerne for 2022/2023, hvor selskabet forventer at øge toplinjen både organisk og via opkøb til en omsætning i niveauet DKK 125-135 mio. EBITDA guidance gentages for det kommende regnskabsår med intervallet DKK 22-28 mio. og forventningerne til resultat før skat (EBT) er på mellem DKK 5-10 mio.

Torsdag d. 10 november kl. 13:00-13:30

Tilmeld dig her: Link

------------------------------------

DANCANN PHARMA – FORTEGNINGSEMISSION
DanCann Pharma offentliggjorde den 21. oktober prospekt i forbindelse med den fortegningsemission, som selskabet i august annoncerede, at man ville gennemføre i slutningen af oktober og starten af november med henblik på at tilføre selskabet DKK 28,5 mio. til finansiering af selskabets igangværende vækstinitiativer. Emissionen løber i perioden 31. oktober til og med fredag den 11. november.

I anledning af emissionen deltog DanCann Pharma den 1. november i et event hos HC Andersen Capital, hvor DanCann Pharma’s CEO Jeppe Krog Rasmussen præsenterede DanCann Pharma og gennemgik baggrunden og tidsplanen for emissionen samt forklarede, hvordan man som investor kan deltage i emissionen.

I dag kl. 14 afholder HC Andersen Capital et opfølgningsevent med DanCann Pharma, hvor CEO Jeppe Krog Rasmussen både vil beskrive selskabet og emissionen, men også vil berøre udviklingen i markedet for medicinsk cannabis, for eksempel hvilke konkurrence-, kommercielle og regulatoriske betingelser og rammer man som selskab skal forholde sig til, og efterfølgende besvare spørgsmål.

Torsdag d. 10 november kl. 14:00-14:30

Tilmeld dig her: Link

Disclaimer: HC Andersen Capital modtager betaling fra DanCann Pharma for en Digital IR aftale. CEO i HC Andersen Capital Tue Østergaard er bestyrelsesmedlem i DanCann Pharma og har forpligtet sig til at tegne andele i fortegningsemissionen./Henrik Ekman kl. 10.15 den 8. november 2022

------------------------------------