HC Andersen Capital Events 11/11: Mød topledelsen i Impero

HC Andersen Capital afholder i dag et spændende event, hvor du kan møde og stille spørgsmål direkte til topledelsen. Det er frit for alle og gratis at deltage.

IMPERO – PRÆSENTATION AF Q3 KVARTALSREGNSKABET 2022

Impero har d. 9 november offentliggjort regnskabet for Q3 2022, hvor total ARR ved udgangen af september er øget til DKK 21,4 mio. svarende til en ARR-vækst på 39% YoY. Selskabet åbner nu op for muligheden for en rettet emission i niveauet DKK 5-7 mio. til markedskurs for at accelerere væksten.

Impero fastholder ARR guidance om at lande i den nedre ende af intervallet DKK 26-29 mio. ved udgangen af 2022. For at nå ind i bunden af intervallet skal Impero lande et stærkt Q4, som typisk også er stærkest, da selskabet mindst skal løfte ARR med DKK 4,6 mio. Til sammenligning og perspektiv voksede Impero med ca. DKK 1,2 mio. fra Q2 2022 til Q3 2022, og med ca. DKK 2,9 mio. fra Q3 2021 til Q4 2021.

I dag kl. 11:00 kan du møde og stille spørgsmål til Imperos CEO Rikke Stampe Skov og CFO Morten Lehmann Nielsen, der vil præsentere highlights fra regnskabet samt give en opdatering på markedssituationen.

Fredag d. 11 november Kl 11:00-11:30

Tilmeld dig her: Link

--------------------------------------

Disclaimer: HC Andersen Capital modtager betaling fra Impero for en Digital IR/Corporate Visibility abonnementsaftale. Indholdet er ikke købs- eller salgsanbefalinger.