HC Andersen Capital Events 14/11: Mød topledelsen i MT Højgaard Holding

HC Andersen Capital afholder i dag et spændende event, hvor du kan møde og stille spørgsmål direkte til topledelsen. Det er frit for alle og gratis at deltage.

MT HØJGAARD HOLDING – PRÆSENTATION AF Q3 KVARTALSREGNSKABET 2022

MT Højgaard Holding (MTHH) har d. 10 november offentliggjort regnskab for 3. kvartal 2022, der viser en god udvikling på toplinjen, og en solid ordreindgang. Indtjeningen er mere blandet på de enkelte forretningsdivisioner. MTHH fastholder 2022 guidance, men nævner specifikt at risikobilledet er skærpet. Således kommer MTHH ud af Q3 2022 med en omsætning på DKK 2.208 mio., svarende til en omsætningsvækst på 23,9% sammenholdt med samme kvartal året før. Målt på hele perioden Q1-Q3 2022 er væksten på 26,3% til DKK 6.310 mio. i omsætning. Indtjeningen målt som driftsresultatet før særlige poster lyder på DKK 44 mio. imod DKK 62 mio. året før. Det svarer til en overskudsgrad på 2,0% imod 3,5% for et år siden. Nedgangen skyldes utilfredsstillende resultater i Scandi Byg, MT Højgaard International og MT Højgaard Projektudvikling. Omvendt leverer MT Højgaard Holding sit bedste kvartalsresultat i en årrække med en overskudsgrad på 4,4%. Målt på perioden Q1-Q3 2022 er overskudsgraden på 2,2% imod 1,9% i samme periode i 2021.

I dag kl. 12.00 har vi fornøjelsen at indbyde til en gennemgang af regnskabet. Her vil CEO Henrik Mielke og CFO Martin Solberg tage os igennem tallene og den seneste udvikling samt svare på spørgsmål fra publikum

Mandag d. 14 november Kl: 12:00-12:30

Tilmeld dig her: Link

------------------------------

Disclaimer: HC Andersen Capital modtager betaling fra MT Højgaard Holding for en Digital IR/Corporate Visibility abonnementsaftale. Indholdet er ikke købs- eller salgsanbefalinger.