HC Andersen Capital Events 14/3: Mød topledelsen i Digizuite og BioPorto

HC Andersen Capital afholder i dag en række digitale events, hvor du kan møde og stille spørgsmål direkte til topledelsen. Det er frit for alle og gratis at deltage.

Digizuite - Præsentation af årsrapporten 2021

Digizuite var i begyndelsen af januar ude at offentliggøre, at Software-as-a-Service selskabet nåede i mål med selskabets ARR guidance for 2021 på DKK 32-35 mio. i den nedre ende af intervallet. Nyt i meddelelsen var også fastsættelsen af en ARR guidance på DKK 40-45 mio. for 2022.

Digizuite aflægger årsrapporten mandag den 14. marts. Samme dag kl. 14:00 kan du møde Digizuites CEO Kim Wolters og CFO Oliver Bottelet, der vil gennemgå highlights fra årsrapporten, udviklingen i selskabets SaaS metrics samt give et indblik ind i 2022 og selskabets guidance. Til eventet er der som altid mulighed for at stille spørgsmål direkte til ledelsen.

Mandag den 14. marts kl. 14:00 - 14:30

BioPorto - Udbud af nye aktier i fortegningsretemission

For at styrke BioPortos kapitalgrundlag og avancere implementeringen af selskabets strategiske prioriteter, herunder om ansøgning og godkendelser af The NGAL Test i USA, udbyder BioPorto nu op til 66.938.601 nye aktier i en fortegningsemission. Fortegningsemissionen, som er rettet mod eksisterende aktionærer og med mulighed for nye investorer til at tegne med, forventes at tilføre et nettoprovenu på op til ca. 93,3 millioner kr. En række af BioPortos nuværende aktionærer har sammen med nye investorer givet bindende forhåndstilsagn og stillet garanti for et samlet tegningsbeløb på ca. 73,9 millioner kr.

I dag kl. 15.00 afholder BioPorto hybrid investormøde, hvor CEO, Tony Pare og CFO Neil Goldman gøre status på fremdriften i selskabet og præsentere udbuddet. Der vil være mulighed for at stille spørgsmål direkte til ledelsen.

For fysisk tilmelding: investor@bioporto.com

OBS. Mødet foregår på engelsk.

Mandag den 14. marts kl. 15:00 - 16:00

*Disclaimer: HC Andersen Capital modtager betaling for en #DigitalIR aftale med Digizuite og BioPorto.

HC Andersen Capital digitaliserer relationen mellem børsnoterede selskaber og investorer. Vi arbejder langsigtet for selskaber, der ønsker mere synlighed i markedet.
#DemocraticIR - HC Andersen Capital arbejder for at demokratisere adgangen til det finansielle marked.