HC Andersen Capital Events 19/12: Mød topledelsen i Inderes og Flügger

INDERES – DEEP DIVE: M&A AND NORDIC STRATEGY

Together with Inderes’ CEO Mikael Rautanen, we will take a look at the latest M&A transaction where Inderes invested in the Swedish market and acquired Financial Hearing and Streamfabrikken. The transaction price was EUR 7.3m on a net debt-free basis.

In this virtual event, the transaction will be taken into perspective regarding Inderes’ Nordic strategy as well as the technology platform in the IR solutions business area.

Disclaimer: HC Andersen Capital receives payment from Inderes for a Digital IR/Corporate Visibility subscription agreement. Inderes and HC Andersen Capital are strategic partners, and Inderes holds 20% ownership in HC Andersen Capital. A number of HC Andersen Capital employees own shares in Inderes.

Monday 19 December 12:00-12:30
Sign up here: Link

-----------------------------------------

FLÜGGER – PRÆSENTATION AF REGNSKAB FOR FØRSTE HALVÅR 2022/23

Se med senere i dag kl. 14.00 når vi har ledelsen fra Flügger igennem til en gennemgang af regnskabet for 1. halvår 2022/23 der kom i sidste uge.

Det bliver derfor interessant at få en opdatering på halvåret, og mandag d. 19. december kl. 14:00 kan du høre ledelsens udlægning når vi indbyder til event med CEO Sune Schnack og CFO Poul Erik Stockfleth.

Flügger venter nu et samlet EBIT på DKK 50-80 mio. fra tidligere DKK 100-150 mio. Omsætningen ventes uændret på DKK 2.500-2.700 mio. Årsagen er de stigende priser på råvarer, energi og distribution som samlet ventes at øge omkostningerne med DKK 120 mio. i indeværende regnskabsår, og hvor de hidtil gennemførte prisstigninger ikke har været tilstrækkelige til at afbøde effekten. Ligeledes blev der i meddelelsen nævnt at man har oplevet en vis afmatning på det polske og nordiske marked, hvor det særligt er privatkunderne der holder igen.

Mandag d. 19 december kl. 14:00-14:30
Sign up here: Link