HC Andersen Capital Events 2/5: Mød topledelsen i BoMill og HusCompagniet

BoMill - Introduktion til aktien
Mød CEO Andreas Jeppsson, der vil give en introduktion til virksomheden og opdatere investors på igangværende rights issues.

BoMill har udviklet og markedsfører en patenteret teknologi til sortering af korn i kommerciel skala, baseret på hver kernes interne kvaliteter. Metoden er den eneste af sin slags på markedet i dag og vurderes til at have potentiale til at blive en Golden Standard indenfor branchen.

Virksomheden opererer på flere markeder og har solgt sorteringsudstyr til flere velrenommerede virksomheder i kornindustrien. Virksomheden er noteret på Nasdaq Stockholm First North Growth Market under tickeren: BOMILL.

Mandag den 2. maj kl. 11:00 - 11:30

HusCompagniet - Præsentation af Q1 kvartalsregnskabet
HusCompagniet offentliggjorde i sidste uge sit regnskab for 1. kvartal 2022, hvilket var tidligere end oprindelig annonceret.

Årsagen til det fremrykkede regnskab var, at selskabet, trods et fint kvartal, måtte nedjustere sine helårsforventninger til 2022. Det skyldes, at selskabet de seneste uger har oplevet markante pristillæg på op til 30%, og andre forhold, der gør det sværere at nå hjem på året. Samtidig har væksten i salget af nye huse også mistet noget momentum på det seneste.

For at blive klogere på, hvad der præcis sker, har vi fornøjelsen af at invitere til en gennemgang af regnskabet og de nye forventninger med CEO Martin Ravn-Nielsen og CFO Mads Dehlsen Winther.

Mandag den 2. maj kl. 13:00 - 13:30

Disclaimer: HC Andersen Capital har aftale om #DigitalIR med BoMill og HusCompagniet.

HC Andersen Capital digitaliserer relationen mellem børsnoterede selskaber og investorer. Vi arbejder langsigtet for selskaber, der ønsker mere synlighed i markedet. #DemocraticIR - HC AndersenCapital arbejder for at demokratisere adgangen til det finansielle marked.