HC Andersen Capital Events 21/03: Mød topledelsen i SKAKO

HC Andersen Capital afholder i dag et spændende event, hvor du kan møde og stille spørgsmål direkte til topledelsen. Det er frit for alle og gratis at deltage.

SKAKO - Præsentation af årsregnskabet 2022
SKAKO med de to forretningssegmenter – SKAKO Concrete og SKAKO – offentliggjorde onsdag d. 15. marts sit endelige årsregnskab for 2022 efter, at selskabet ugen før præciserede sine forventningerne til 2022, ligesom man løftede sløret for 2023 forventningerne. Samtidig er SKAKO med årsregnskabet kommet med nye øgede ambitioner for 2024, samt et attraktivt udbytte for 2022.

Mød og stil spørgsmlål til ledelsen i SKAKO, der vil give en gennemgang af regnskabet, og en snak om de nye forventninger.

Disclaimer: HC Andersen Capital modtager betaling fra SKAKO for en Digital IR aftale. /Rasmus Køjborg, CFA kl. 21.23 d. 15/03-2023.

Tilmeld via. link

Tirsdag den 21. marts kl. 14:00 - 14:30