HC Andersen Capital Events 22/08: Mød topledelsen i GomSpace og Green Hydrogen Systems

GomSpace - Præsentation af Q2 kvartalsregnskab 2023

GomSpace har her til morgen aflagt Q2 2023 regnskab. Resultater, ordreindgang samt ordrebog er som forventet præget af tiltag til at gennemføre ny strategi med fokus på at opnå positivt frit cash flow, og dermed en høj grad af fokus på profitable ordrer. Regnskabet viser dog også tegn på de nye strategitiltag, som udover fokus på profitable ordrer også omfatter omkostningsprogrammer samt mere direkte produktsalg. Ordreindgang på produktsalg viser en stigende tendens, og cash flow viser en markant sekventiel forbedring i forhold til første kvartal af 2023.

Udover en gennemgang af kvartalets resultater vil eksekveringen og fremgangen på den nye strategi være i fokus, når vi i dag afholder et event med CEO Carsten Drachman. Eventet til foregå på engelsk.

Disclaimer: HC Andersen Capital modtager betaling fra GomSpace for en Digital IR/Corporate Visibility abonnementsaftale. /Michael Friis 22/8 kl. 10.07.

22/8 kl. 13.00-13.30.

Green Hydrogen Systems - Præsentation H1 2023

Green Hydrogen Systems har her til morgen aflagt regnskab for første halvår 2023, hvor guidance for helåret 2023 fastholdes. Samtidig bekræftede Green Hydrogen Systems også målsætningen om den kommercielle lancering af X-Series i Q4 2023. Regnskabet og de seneste nyheder bliver senere i dag kl. 14:30 præsenteret i et virtuelt live-event, hvor man kan møde og stille spørgsmål til selskabets ledelse.

Disclaimer: HC Andersen Capital modtager betaling fra Green Hydrogen Systems for en Digital IR/Corporate Visibility abonnementsaftale. /Kasper Lihn 22/8 kl. 10.09.

22/8 kl. 14.30-15.00.