HC Andersen Capital Events 24/5: Mød topledelsen i Curasight

HC Andersen Capital afholder i dag et digitalt event, hvor du kan møde og stille spørgsmål direkte til topledelsen. Det er frit for alle og gratis at deltage.

Curasight - Præsentation af Q1 kvartalsregnskabet
Curasight offentliggør kvartalsregnskab for 1. kvartal 2022 i dag og deltager i den anledning i et digitalt event hos HC Andersen Capital, hvor selskabets CEO Ulrich Krasilnikoff vil gennemgå regnskabet og besvare spørgsmål.

Det forventes, at der også vil blive givet en update på selskabets udvidede pipeline, der ud over de hidtidige fokusområder vedrørende udvikling af selskabets uTRACE teknologi til diagnose for aggressiviteten af hjerne og prostata kræft, nu også omfatter kræftformerne Neuroendocrine (NET) og hoved-halskræft. I forlængelse af den udvidede udviklingsstrategi vil det også være relevant at få selskabets vurdering af selskabets finansielle situation, herunder det potentielle behov for at rejse ny kapital, og tidsperspektivet herfor.

Tirsdag den 24. maj kl. 11:00 - 11:30

Disclaimer: HC Andersen Capital modtager betaling fra Curasight en Digital IR/Corporate Visibility abonnementsaftale.

HC Andersen Capital digitaliserer relationen mellem børsnoterede selskaber og investorer. Vi arbejder langsigtet for selskaber, der ønsker mere synlighed i markedet. #DemocraticIR - HC AndersenCapital arbejder for at demokratisere adgangen til det finansielle marked.