HC Andersen Capital Events 28/11: Mød topledelsen i Curasight og Inderes

CURASIGHT – PRÆSENTATION AF Q3 REGNSKAB OG PIPELINE UPDATE

Curasight offentliggjorde sit regnskab for 3. kvartal 2022 torsdag den 24. november, og deltager i den anledning i et digitalt event hos HC Andersen Capital mandag den 28. november kl. 12, hvor selskabets CEO Ulrich Krasilnikoff og CSO og medstifter Andreas Kjær vil gennemgå regnskabet, væsentlige begivenheder i kvartalet og derudover give en generel update på selskabets pipeline, der ud over udvikling af selskabets uTRACE teknologi til diagnose for aggressiviteten af hjerne og prostata kræft, siden foråret blandt andet også omfatter kræftformerne neuroendokrine tumorer (NET) og hoved-halskræft.

Curasight meddelte i den forbindelse i midten af oktober, at man på baggrund af gode resultater i fase 2 studierne af uTRACE i forhold til neuroendokrine tumorer (NET) og hoved-halskræft nu vil indlede præ-kliniske studier vedrørende selskabets behandlingsplatform uTREAT i forhold til disse to kræftformer.

Mandag d. 28 november 12:00-12:30

Tilmeld dig her: Link

-------------------------------------------------

INDERES – DEEP DIVE: UNDERSTAND THE BUSINESS MODEL

Inderes’ CEO Mikael Rautanen will in this virtual live event explain the business model. The focus will be on the three different business segments and drivers, and you will be able to ask questions live.

Overall, Inderes operates three different business segments; Research services (commissioned research), Virtual Events (Flik), and IR Solutions. IR solutions include technology in different IR tasks such as websites, AGMs, and webcast software. Focus will also be on the growth drivers for the different business segments, and how they all work together to create a comprehensive solution for customers.

Disclaimer: HC Andersen Capital receives payment from Inderes for a Digital IR/Corporate Visibility subscription agreement. Inderes and HC Andersen Capital are strategic partners, and Inderes holds 20% ownership in HC Andersen Capital. A number of HC Andersen Capital employees own shares in Inderes.

Monday 28 november 14:00-14:30

Sign up here: Link