HC Andersen Capital Events 29/06: Mød topledelsen i RTX

HC Andersen Capital afholder i dag et spændende event, hvor du kan møde og stille spørgsmål direkte til topledelsen. Det er frit for alle og gratis at deltage.

RTX – Introduktion til Aktien
Vi har den store fornøjelse at indbyde til et af vores ”Introduktion til aktien” event med selskabet RTX, der er en dansk børsnoteret teknologi-virksomhed.

Vores virtuelle event med en introduktion til RTX finder sted – torsdag d. 29. juni kl. 11.00 – og med fra selskabet har vi ledelsen repræsenteret ved CEO Peter Røpke og den nytiltrådte CFO Mille Tram Lux. Peter Røpke vil give en bred introduktion til selskabet med fokus på de primære aktiviteter, og enkelte forretningsområder. Samtidig vil der som sædvanlig være mulighed for at publikum kan stille spørgsmål til RTX's ledelse.

RTX udvikler og producerer avancerede trådløse løsninger og produkter med en kombination af software og hardware. Selskabet, der har hovedsæde i Nørresundby, blev stiftet i 1993, børsnoteret i 2000 og er i dag Mid Cap aktie på Nasdaq Copenhagen.

Disclaimer: HC Andersen Capital modtager betaling fra RTX for en Digital IR/Corporate Visibility abonnementsaftale. /Rasmus Køjborg, CFA kl. 16:13 d. 19/06-2023.

Torsdag den 29. juni kl. 11:00 - 11:30

Tilmeld via. link