HC Andersen Capital Events 29/08: Mød topledelsen i Curasight

HC Andersen Capital afholder i dag et spændende event, hvor du kan møde og stille spørgsmål direkte til topledelsen. Det er frit for alle og gratis at deltage.

CURASIGHT – PRÆSENTATION AF H1 2022
Curasight har offentliggjort sin halvårsrapport og 2. kvartalsrapport for 2022, der afspejler fremdriften i selskabets forskellige pipeline-projekter, og det deraf følgende underskud som følge af afholdte udviklingsomkostninger. I første halvdel af 2022 fik Curasight et underskud før skat på DKK 4,5 mio. sammenlignet med et underskud på DKK 2,1 mio. for samme periode 2021. Cash Flow udviklingen udviste negative likviditetsstrømme på DKK 13,5 mio., ikke mindst som følge af overtagelsen af TRT Innovations i første kvartal 2022, der besad rettighederne og patenterne til selskabets uTRACE og uTREAT platformsteknologier til diagnose og behandling af forskellige kræftformer.

De likvide beholdninger udgjorde DKK 60,0 mio. per 30. juni, og i halvårsrapporten gentog selskabet forventningerne om at man har finansiering af selskabets udviklingsaktiviteter på plads til et godt stykke af 2023. Hvad angår selskabets pipelineprojekter, kunne Curasight i slutningen af 2. kvartal meddele, at man var færdig med at indrullere patienter til det af Rigshospitalet ledede fase 2 studie af uTRACE til diagnose for hjernekræft.

I anledning af halvårsrapporten, deltager Curasight på et event hos HC Andersen Capital, hvor selskabets CEO Ulrich Krasilnikoff og medstifter og CSO Andreas Kjaer præsenterer halvårsrapporten, giver en update på selskabets pipeline og besvarer spørgsmål.

Mandag den 29. august kl. 14:00 - 14:30

Tilmelding via. link

Disclaimer: HC Andersen Capital modtager betaling fra det nævnte selskab for en Digital IR/Corporate Visibility abonnementsaftale. Indholdet er ikke købs- eller salgsanbefaling.