HC Andersen Capital Events 29/3: Mød topledelsen i SP Group

HC Andersen Capital afholder i dag et digitalt event, hvor du kan møde og stille spørgsmål direkte til topledelsen. Det er frit for alle og gratis at deltage.

SP Group - Præsentation af årsregnskabet 2021
SP Group A/S har fredag eftermiddag offentliggjort sit årsregnskab for 2021 samt guidance for 2022, der ligger indenfor rammerne af de forventninger markedet lå med.

SP Group var som bekendt ude og offentliggøre sine hovedtal for 2021 for omkring én måned siden. Således realiserer selskabet en omsætningsvækst på 13,9% til DKK 2.480,9 mio. EBITDA lander på DKK 422,8 mio., hvilket er en vækst på 18,6% og en margin på 17,0% imod 16,4% i 2020 Resultat før skat realiseres på DKK 257,8 mio., svarende til en vækst på 33%, og en margin på 10,4% sammenholdt med 8,9% sidste år.

For 2002 guider SP Group for en omsætningsvækst på 5-15% imod konsensus på 12,6%. EBITDA-margin ventes at ligge på 16-18% og her har markedet forventning om 17,5%. Resultat før skat guides i et niveau omkring 9-12%.

Der foreslås et udbytte på DKK 3 pr. aktie svarende til et yield på 0,85%, og omkring 18% af årets overskud.

Mød og stil spørgsmål til CEO Frank Gad, når han gennemgår regnskabet.

Tirsdag den 29. marts kl. 13:00 - 13:30

Disclaimer: HC Andersen Capital modtager betaling for en #DigitalIR aftale med SP Group.