HC Andersen Capital Events 31/07: Mød topledelsen i MPC Energy Solutions

HC Andersen Capital afholder i dag et spændende event, hvor du kan møde og stille spørgsmål direkte til topledelsen. Det er frit for alle og gratis at deltage.

MPC Energy Solutions – H1 2023 results
MPC Energy Solutions har her til morgen aflagt H1 2023 regnskab, og vi afholder senere i dag event med dem. Med en omsætning på USD 4,1 mio. og et EBITDA på USD 1,8 mio. overgår halvåret allerede 2022 resultater. Måske mere væsentligt fastholder de deres 2023 finansielle forventninger om USD 10 mio. og USD 7 mio. på henholdsvis omsætning og EBITDA målt på operationelle solparker. Udover resultater for halvåret, vil vi i dagens præsentation også følge op på udviklingen i pipelinen af ny projekter og finansiering heraf samt udviklingen i indre værdi (NAV), som ved forrige kvartal lå markant under børsværdien.
Disclaimer: HC Andersen Capital modtager betaling fra MPC Energy Solutions for en Digital IR/Corporate Visibility abonnementsaftale. /Michael Friis, kl. 09.55 d. 31/07-2023.

Mandag den 31. juli kl. 13:00 - 13:30

Tilmelding via. link