HC Andersen Capital Events 5/5: Mød topledelsen i Idogen, Agillic og River Tech

Idogen - Q1 rapport og opdatering på den seneste udvikling i virksomheden
Mød Idogens CEO Anders Karlsson, der vil komme omkring:

• Præsentation af Q1 rapport
  • Svensk og norsk godkendelse til den kliniske fase 1/2a studie med IDO 8, en helt ny type celleterapi til patienter med svær hæmofili A, som har udviklet antistoffer mod deres behandling med koagulationsfaktor VIII
  • Hvad skal man bruge den seneste fortegningsemission til?

Idogen udvikler tolerogene celleterapier, hvor målet er at forhindre en uønsket aktivering af immunsystemet. For patienter med hæmofili A, udvikler en tredjedel af patienterne neutraliserende antistoffer mod standardbehandlingen og gør den inaktiv. For at forhindre at kroppens immunsystem angriber disse biologiske lægemidler, har Idogen udviklet en patientspecifik celleterapi med det formål at skabe tolerance for patientens behandling. Målet er, at patienten dermed kan fortsætte med sin livsvigtige behandling.

Idogen er noteret på NasdaQ First North Growth Market med ticker IDOGEN.

Eventet vil foregå på engelsk.

Torsdag den 5. maj kl. 11:00 - 11:30

Agillic - Præsentation af Q1 kvartalsregnskabet
Agillic har her til morgen aflagt Q1 2022 regnskab, hvor den årlige vækst i ARR lander på 26%, og dermed fortsætter med at fremvise positivt momentum (20% Q4 2021).

Det positive i regnskabet er, at den øgede ARR i forhold til 4. kvartal 2021 på DKK 3,1 mio. hovedsageligt udgøres af vækst i abonnementer fremfor kunder, der forbruger mere (transaktionsbasseret).

Mens væksten i 2021 delvist var drevet af kunder, der forbrugte mere, er det nu abonnementer, der driver væksten, mens det forbrugsbaserede ARR fastholder de høje niveauer, hvilket i sig selv også er stærkt signal, idet 1. kvartal normalt er et lavt kvartal for det transaktionsbaserede salg.

Det kan også ses i, at antal kunder øges med det største antal på et kvartal i de sidste 2 år (vokset til 105 mod 97 ved udgangen af 2021). Abonnementsvækst har en større værdi, idet det viser flere kunder bruger systemet og vil være mere vedvarende, og der er mulighed for opsalg.

Gennemsnitsstørrelsen på en kunde er fastholdt på DKK 0,6 mio. Den totale ARR udgør ved udgangen af første kvartal DKK 58,5 mio.

2022 guidance fastholdes med forventninger om total ARR ved udgangen af 2022 på DKK 65-70 mio., hvor det transaktionsbaserede skal udgøre DKK 9-10 mio. og de abonnementsbaserede på DKK 56-60 mio.

Den abonnementsbaserede ARR er i kvartalet vokset DKK 2,9 mio. fremskrives dette rent for resten af året, vil det indikere en abonnementsbaseret ARR på DKK 57,5 mio. og dermed godt indenfor guidance. Med tanke på den transaktionsbaserede normalt vil ligge højere slut året, virker guidance konservativ der. Det lidt negative i regnskabet er indtjeningen og cash flow.

EBITDA presses af den generelle omkostningsudvikling og lander på DKK -1,7 mio mod et lille positivt resultat i Q1 2021 kvartalet.

Guidance om et EBITDA resultat mellem DKK -3 til DKK +3 mio. fastholdes dog fortsat. Cash flow er markant negativ i kvartalet, hvoraf noget dog skyldes periodeforskydninger på moms og øget arbejdskapital, som forventes rettet op i løbet af året.

Set i forhold til, hvis der leveres på 2022 guidance, dog ikke et udtryk for at meldingerne om selskabet ikke behøver ny kapital, er i fare.

Vi afholder i dag et event med CEO Emre Gürsoy, hvor han vil løbe resultaterne igennem og du har mulighed for at stille spørgsmål.

Torsdag den 5. maj kl. 12:30 - 13:00

Tilmelding via link.

Introduktion til River Tech
Mød og stil spørgsmål direkte til River Techs topledelse, når de introducerer virksomheden og præsentere deres investeringscase.

River Tech Plc er en B2B-leverandør af softwareløsninger, der primært leverer skræddersyede webapplikationer. Virksomheden blev noteret på Euronext Growth Oslo efter børsnoteringen i 2018 og har hovedkontor på Malta.

River Tech blev oprindeligt opført som et holding selskab med fokus på igaming-industrien og har siden udviklet sig til en softwareløsningsvirksomhed med tocifret årlig omsætningsvækst og en tilbagevendende omsætningsmodel med mersalgsmuligheder.

Fokus for eventet vil primært være virksomhedens udvikling i løbet af 2021 og virksomhedens vækstperspektiver frem mod resten af 2022.

Eventet vil foregå på engelsk.

Torsdag den 5. maj kl. 13:00 - 13:30

Tilmelding via link.

Disclaimer: HC Andersen Capital har aftale om #DigitalIR med Idogen, Agillic og River Tech.

HC Andersen Capital digitaliserer relationen mellem børsnoterede selskaber og investorer. Vi arbejder langsigtet for selskaber, der ønsker mere synlighed i markedet. #DemocraticIR - HC AndersenCapital arbejder for at demokratisere adgangen til det finansielle marked.