HC Andersen Capital events 9/3: Mød topledelsen i Sanistål, Tryg og Astralis

HC Andersen Capital afholder i dag en række digitale events, hvor du kan møde og stille spørgsmål direkte til topledelsen. Det er frit for alle og gratis at deltage.

Sanistål - Præsentation af årsrapporten 2021

Sanistål offentliggjorde årsregnskab for 2021 - tirsdag den 8. marts 2022.

Onsdag d. 9. marts kl. 11.00 har vi fornøjelsen af at invitere til en gennemgang af regnskabet for 2021 og en snak om de nye 2022 forventninger. Det er samtidig muligheden for, i HC Andersen Capital regi, for første gang at møde selskabets nytiltrådte CEO, Claudio Christensen, som sammen med CFO, Uffe Iversen vil tage os igennem præsentationen

Onsdag den 9. marts kl. 11:00 - 11:30.

Tryg - Introduktion til aktien

Det er en stor fornøjelse at indbyde til ”Introduktion til Aktien” med Tryg, hvor du kan blive klogere på selskabet.

Her vil CEO Morten Hübbe introducere Tryg og dets equity story. Samtidig vil vi komme omkring det store opkøb af RSA Scandinavia, ligesom der vil blive tid til en gennemgang af de langsigtede 2024 mål. Der vil naturligvis også være mulighed for at publikum kan stille spørgsmål til CEO.

Efter opkøbet af Trygg-Hansa og Codan i Norge, er Tryg det største skadeforsikringsselskab i Skandinavien med aktiviteter i henholdsvis Danmark, Sverige og Norge. Tryg er opdelt i forretningsområder: Privat, Erhverv, Industri og Sverige, hvoraf privatsegmentet udgør størstedelen af Trygs omsætning.

Selskabet er noteret på Nasdaq Copenhagen og har en børsværdi på ca. 108 mia. DKK og blev børsnoteret i 2005.

Onsdag den 9. marts kl. 12:30 - 13:00.

Astralis - Præsentation af årsrapporten 2021

Astralis aflagde årsregnskab for 2021 den 8. marts. Onsdag d 9. marts kan du møde Astralis’ CRO og Co-Founder Jakob Lund Kristensen og CFO Jakob Hansen til en regnskabspræsentation samt Q&A.

I 2021 har Astralis opnået en omsætning på DKK 75 millioner svarende til en omsætningsvækst på 46% sammenlignet med 2020. Dette var inden for guidance-intervallet på mellem DKK 70 millioner og 80 millioner. EBITDA endte på DKK -7,9 millioner, hvilket også var inden for guidance-intervallet på mellem DKK -5 millioner og -10 millioner.

Udover de finansielle resultater vil der også være mulighed for at få en opdatering på Astralis’ seneste nyheder, herunder opkøbet af danske PIXEL.TV samt nye kommercielle aftaler, herunder en forlængelse med HP og en ny aftale med Stimorol.

Onsdag den 9. marts kl. 13:30 - 14:00.

*Disclaimer: HC Andersen Capital modtager betaling for en #DigitalIR aftale med Sanistål, Tryg og Astralis.

Mie@hcandersencapital.dk

HC Andersen Capital digitaliserer relationen mellem børsnoterede selskaber og investorer. Vi arbejder langsigtet for selskaber der ønsker mere synlighed i markedet både blandt private og institutionelle investorer. #DemocraticIR – HC Andersen capital arbejder for at demokratisere adgangen til de finansielle markeder.